Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Må derfor tilbake om to uker for å ta mye mål. Har menstermin 24. Juni og ULtermin ble 1. Juli. Det er vel ikke så stor forskjell? Men samtidig vet jeg når jeg hadde EL, kjenner det veldig godt, og testet positivt dagen jeg skulle hatt mens. Vet liksom ikke om jeg skal bekymre meg eller ikke?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Ikke ta sorgene på forskudd, så avvent og se til neste kontroll. Jeg fikk også samme beskjed da jeg gikk gravid med førstemann. Hun hadde også liten hodeomkrets da hun ble født, og måtte ha flere ekstra kontroller med måling på helsestasjonen frem til hun ble 6 mnd. Men etter den tid kom hun innenfor "normalen". Lykke til på neste kontroll!
holahopp Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Samme skjedde meg da jeg var 30 uker på vei. Eller det var en turnuslege som målte og ble sendt til fødselslege og turnuslegen hadde målt til fra feil sted. Ville ikke bekymret meg..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Takk for svar Er vel ikke bekymret, men visste ikke helt hva jeg skulle tenke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå