Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på fem mnd, snart seks som ikke vil ha grøt. Hun gaper på første skje og så er det stop. Har prøvd forskjellige typer, men hjelper ikke. Noen som har erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lite erfaring, men kan jeg spørre hvilke typer hun har fått? Du kan jo prøve mm eller mme i grøten om du ikke har hatt det. Du kan også gi henne grønnsaksmos, i mange land gir de jo ikke grøt i det hele tatt.

Skrevet

Min er over 8 mnd og har aldri villet ha det heller:) Prøv brødskive du. Det har min spist i noen mnd og det går kjempebra:)

Skrevet

du kan bløte opp litt brødskive i mme/mm. Det måtte jeg med datteren min, funket fint :)

Skrevet

Hun har fått nestle sin uten frukt, med banan og hipp sin med banan og aprikos (tror jeg det var). Har prøvd litt frukt og det virker som hun liker, har ikke fått begynt med grønnsaker, men skal prøve i morra. Skal prøve tipsene deres, bare litt uvant at det ikke går så lett, storebroren satt å gapa etter mer etter bare noen få ganger :)

Skrevet

Prøv å blande tynn grøt på flaske, funket her på mellomste min som knep igjen munnen bare hu så en skje.... Lagde litt større hull i smokken og blandet litt grøtpulver i erstatningen, dette ble hun avhengig av og fikk det hver morgen og kveld til hun var nesten tre år :) Hun spiste kun mat hun kunne spise selv, nektet å bli matet. Fikk mat i bitte små biter og økte str. etterhvert.

Skrevet

Har prøvd det noen ganger også med varierende hell, men tenkte etter å ha lest svaret ditt en blå og to rosa så tenkte jeg at jeg får prøve igjen og jammen meg drakk hun opp alt :) så da får vi se hvordan dette fortsetter. Takk for innspill alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...