Gå til innhold

Kjenner dere på kroppen dersom dere har drukket kaffe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv kjenner jeg en god følelse i hele kroppen etter et par kopper kaffe. Blir også litt skjelven i kroppen. Får økt lyst på røyk også.

Anonym poster: 3845d43f649d8173ec8217dc98a64266

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir plutselig kjempevåken, og får følelsen av at jeg skjelver med det samme.

Jeg drikker normalt sett ikke kaffe, så for meg er det mer enn nok med en kopp

Skrevet

Hvis jeg drikker mer enn 4 kopper på en dag blir jeg skjelven og urolig, og får hjertebank. Ekkelt :(

Ellers så må jeg alltid bæsje etter dagens første kopp.

Anonym poster: d64fd3ae3b769f123b54475ab525d415

Skrevet

Hvis jeg drikker mye kaffe uten å ha spist først, blir jeg uvel og skjelven. Men utenom det går det bra :)

Skrevet

Bare hvis jeg har spist dårlig og drikker trippel espresso iskaffe.

Skrevet

Ja. Blir skjelven og rastløs av 4-5 kopper.

Skrevet

Jeg blir veldig dårlig av koffein. En gang drakk jeg en sjokoekspresso fra en automat og etter en time ble jeg utrolig dårlig med hjertebank og fikk et skikkelig panikkanfall!

Skrevet

Da jeg når ett vist antall kopper så blir jeg i mye bedre humør, men føler at jeg svimer mere rundt. Og jeg får ganske etterskjelv da det slutter å virke, så jeg blir uvel og svimmel. Er ganske følsom der.

Skrevet

Ja, hvis jeg ikke har spist godt rett før så blir jeg skjelven. I tillegg blir blodsukkeret mitt ustabilt om jeg drikker kaffe.

Så en kopp etter en god lunsj eller middag en sjelden gang er nok for meg.

Før kunne jeg drikke mye kaffe uten å merke noe av det.

Anonym poster: c527a2b15522153a7b17cebc106ad7b7

Skrevet

Jeg drikker sjeldent kaffe, men hender jeg tar en liten kopp med kakao i på morgenen om jeg er trøtt.

Blir mer våken og må på toalettet med nr 2 kort tid etterpå, ellers ikke så mye. Men urinen min lukter av det også etterpå. ;)

Anonym poster: e683479d3957a3c2b92b6102d34f42c8

Skrevet

Viss jeg drikker kaffi sent på dag får jeg ikke sove til kvelden, i tillegg må jeg som regel på do etter en kopp kaffi.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Har begynt å merke at jeg ikke bør drikke kaffe på kvelden; da går det ut over nattesøvnen, men ellers merker jeg ingenting på kroppen om jeg drikker kaffe.

Men jeg merker det på kroppen hvis jeg ikke drikker kaffe! Abstinens...

Skrevet

Jepp. Får en good feeling av 1-2 kopper, nervøs og skjelven etter 3-4.

Anonym poster: 3a48516bffe5487d3204cd21857d24ff

Skrevet

Ja, merker noe om jeg drikker 4-5 kopper kaffe. Da blir jeg skjelven. Om jeg ikke har spist noe siden dagen før, og drikker 2-3 kopper kaffe blir jeg også skjelven.

Må også ha en snus etter kaffen (bare en vane), så de dagene jeg drikke mye kaffe bruker jeg også mye snus.

Drikker kaffe hver dag, omtrent 2-3 kopper.

Skrevet

Merker det mer om jeg IKKE drikker kaffe, da får jeg vondt i hodet, slapp og grinete...

Skrevet

Jeg MÅ ha kaffe om morgenen. Etter to kopper og en snus føler jeg meg veldig våken og fin, spiser alltid frokost først. Meen har en tendens til å drikke alt for mye kaffe på jobb. Selv når jeg kjenner at nå bør jeg ikke drikke mer kaffe så gjør jeg det. Da blir jeg skjelven noen ganger, kaldsvetter og ekkel i kroppen. Driver å trapper ned på jobben nå :P Lager aldri kaffe hjemme i ukedagene

Anonym poster: b9f29a3ad52537776f87fe2d6d9a7c80

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har skilt på badet hvor det står "I haven't had my coffee yet. Don't make me kill you". Er altså av dem som merker fraværet best.

Skrevet

Jeg har skilt på badet hvor det står "I haven't had my coffee yet. Don't make me kill you". Er altså av dem som merker fraværet best.

Seriøst, du er så lik ei jeg kjenner at det er helt utrolig. Det med kaffen er bare prikken over i'en! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...