Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Hvor lenge er det vanlig at de sjeer litt? Tenker på når de har en leke de tygger på og studerer samtidig feks? Anonym poster: c180658a45ac1141fd305ddb0ef940de
Rose04 Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Veldig vanlig. Sønnen min sjelte i 6-7 mnd kanskje. Mye de første månedene også mindre og mindre. De sier at det er normalt fram til ett år. Sjeler de etter det, bør man skjekke det opp om de etterhvert trenger briller.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Veldig vanlig som Eline sier! De er veldig obs på det på alle legekontrollene på HS, og henviser til øyeavd for sjekk hvis de skjeler etter 1 års alder. Min yngste ble henvist til sykehuset på 2- årskontrollen fordi legen var usikker på om hun skjelte. Var nylig hos optometrist på sykehuset som mente at hun ikke gjorde det likevel:) Anonym poster: 3534902814e3855f0702d0bb96263918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå