Gå til innhold

Avbestille legetimen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte å bestilte legetime til gutten min på 2 1/2 år. Han har hatt høy feber noen dager og sov helt til 11 i dag, han pleier å stå opp 6 hver dag. Ga en febernedsettende da han stod opp og han har bare ligget på sofaen og ser rett ut i lufta. Ringte legen og har time etterpå. Men nå har jo paraceten begynt å virke og han er ikke lenger like slapp og spiser og drikker. Men paraceten "kamuflerer" vel kanskje bare hvor syk han er? Føler så på å spørre om time på dagen også virker han ikke syk

 

Anonym poster: f2059f1d5ac290011fce5e5275cba6e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du avlyser ikke en time pga at febernedsettende fungerer! Du forteller bare at han har fått paracet, hvilket klokkeslett og hvor høy feberen var.

Legen kommer sikkert til å spørreom allmenntilstand osv og da forklarer du jo hvordan han har vært tidligere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...