Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Ringte å bestilte legetime til gutten min på 2 1/2 år. Han har hatt høy feber noen dager og sov helt til 11 i dag, han pleier å stå opp 6 hver dag. Ga en febernedsettende da han stod opp og han har bare ligget på sofaen og ser rett ut i lufta. Ringte legen og har time etterpå. Men nå har jo paraceten begynt å virke og han er ikke lenger like slapp og spiser og drikker. Men paraceten "kamuflerer" vel kanskje bare hvor syk han er? Føler så på å spørre om time på dagen også virker han ikke syk Anonym poster: f2059f1d5ac290011fce5e5275cba6e5
♥Madam Mim♥ Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Du avlyser ikke en time pga at febernedsettende fungerer! Du forteller bare at han har fått paracet, hvilket klokkeslett og hvor høy feberen var. Legen kommer sikkert til å spørreom allmenntilstand osv og da forklarer du jo hvordan han har vært tidligere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå