Gå til innhold

Er alle barna dine like pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre nydelige barn. Men da yngste ble født òg frem til ca to års alder var hun faktisk mindre pen. Nå er hun snart fem og vakrere enn noen andre

Anonym poster: df72c4d64f681551eadadcdf2ea4ae91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid like morsomt når mødrene her inne prøver å overbevise de andre om at deres barn faktisk _er_ vakrere enn gjennomsnittet. "Alle sier at de er nydelige", "Alle kommenterer hvor vakre barn jeg har" osv. Hvorfor er det så viktig for dere at andre skal synes at barna deres er vakre?

Og btw - det er helt vanlig å gi komplimenter til andres barn, også om de ikke er over gjennomsnittet vakre! Alle barn er søte og sjarmerende, og jeg skryter ofte over hvor skjønne andre barn er - også om de objektivt sett har et gjennomsnittlig utseende.

Anonym poster: 8df4b04d00b11d1ef1b821cff54cc40c

Skrevet

Eldstejenta er veldig pen, klassisk vakker, men veldig sjenert og innadvent. Hun er 14, har få venner og aldri hatt kjæreste.

Yngste er 9 år, ikke så veldig pen, men utadvent og sjarmerende og har hatt pptil tre beilere og kjærester om gangen siden tidlig i barnehagen ;)

Anonym poster: b938809c0185f490a42097e36da8ed87

Skrevet

Enig med 13.02. Tar meg selv i å si "fineste ungen i verden" osv til ungene i barnehagen. Det stikker ikke alltid så dypt, synes selvfølgelig min gutt er finest ;)

Skrevet
Hva er det med det med alle disse trådene?! "Er barnet ditt pent?" "Har dere stygge barn?" "Er barna dine like pene?" Er dette virkelig noe foreldre sitter og tenker på?! Herregud Anonym poster: 2bd1ed370a8bfafcc10b403e9058c73c
Ja, det er noe alle foreldre tenker mye på hver eneste dag! Anonym poster: 22d696601bcaa59306411af1b31bf6af
Skrevet

Alltid like morsomt når mødrene her inne prøver å overbevise de andre om at deres barn faktisk _er_ vakrere enn gjennomsnittet. "Alle sier at de er nydelige", "Alle kommenterer hvor vakre barn jeg har" osv. Hvorfor er det så viktig for dere at andre skal synes at barna deres er vakre?

Og btw - det er helt vanlig å gi komplimenter til andres barn, også om de ikke er over gjennomsnittet vakre! Alle barn er søte og sjarmerende, og jeg skryter ofte over hvor skjønne andre barn er - også om de objektivt sett har et gjennomsnittlig utseende.

Anonym poster: 8df4b04d00b11d1ef1b821cff54cc40c

Tror vel de fleste er objektive nok til å se om barnet virkelig er spesielt vakker eller om det er vakrest for mor og far ;) Jeg får jo komplimenter for begge barna (hallo, hvem får vel ikke det?), men ser jo at yngste har penere trekk enn eldste.. Og klart man blir stolt når man har født et så vakkert barn at man får meldinger fra kjente og ukjente som skryter utseendet til barnet ditt opp i skyene.. Det må da være lov å skryte litt :D;)

Skrevet

Begge barna mine er like pene, og for meg verdens nydligste. Kunne aldri falt meg inn å vurdere hvem av dem som er penest.

Skrevet

Jeg klarer fint å se at andre har penere barn enn meg, for sønnen min er definitivt ikke noen modellkandidat. Han har litt varierende utseende, faktisk, utfra dagsform og humør. Noen ganger er han veldig søt, andre ganger veldig gjennomsnittlig, noen ganger ser han ikke spesielt tiltalende ut i det hele tatt. Men han har høyt utviklede sosiale skills, er veldig populær og kommer uansett til å klare seg utmerket her i verden.

Anonym poster: af73ec4c32921695ef5083b20b2fe460

Skrevet

Fenåringen har siden babytiden vært en veldig pen og søt gutt. Dette har jeg fått høre ofte av kjente og ukjente. Da min datter ble født sa folk at jeg får så pene barn. Så syns også selv de er nydelige såklart:-) Andre barn er jo ikke alltid like heldig med utseende men sånn er jo bare livets gang..

Anonym poster: 2eb32778b95dc7e2932ffcac7b064514

Skrevet
Hva er det med det med alle disse trådene?! "Er barnet ditt pent?" "Har dere stygge barn?" "Er barna dine like pene?" Er dette virkelig noe foreldre sitter og tenker på?! Herregud Anonym poster: 2bd1ed370a8bfafcc10b403e9058c73c
Ja, det er noe alle foreldre tenker mye på hver eneste dag! Anonym poster: 22d696601bcaa59306411af1b31bf6af
Om ikke hver dag, så tydeligvis litt for ofte Anonym poster: 2bd1ed370a8bfafcc10b403e9058c73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...