Gå til innhold

Ler meg fillete av sønnen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, litt skryteinnlegg. Min treåring har en helt fantastisk form for humor! Han sier stadig utrolig morsomme ting (som han bevisst sier for å være morsom), han bruker også ironi. Det trodde jeg var uvanlig for så små barn. Han har holdt på slik siden han var rett over to.

Anonym poster: 3afcf80e0ad29100007a08719d6eec59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom med noen eksempler da så vi også får le litt!

Anonym poster: b97753e83e1cf28dc6d379ffdfd218fb

Skrevet

Det er faktisk ikke bra at små barn lærer og bruker ironi. Nå er jeg kanskje gledesdreper men det er ingenting å være stolt over. Gøy at han er morsom men man skal ALDRI være sarkastisk og bruke ironi mot babyer og små barn. De skjønner det ikke.

Anonym poster: d9c37a72b3ca90aa3920e8cdb216cdaf

Skrevet

Det er faktisk ikke bra at små barn lærer og bruker ironi. Nå er jeg kanskje gledesdreper men det er ingenting å være stolt over. Gøy at han er morsom men man skal ALDRI være sarkastisk og bruke ironi mot babyer og små barn. De skjønner det ikke.

Anonym poster: d9c37a72b3ca90aa3920e8cdb216cdaf

Tydeligvis er det noen som skjønner det da. Herregud man må jo ikke finne på å fortelle noe slikt til den surmaga gjengen her inne.

Anonym poster: 6b74bb49eb89cc8039ba6d028c07bac4

Skrevet

Min sønn skjønner ironi veldig godt! Han er også sånn som HI's sønn som sier så mye rart at halve nesten kunne vært nok :)

Anonym poster: 50cb8fb7d164d78a0cf448cccf94c3bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...