Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Jeg er sykmeldt og kan sove så lenge jeg bare orker hver morgen. Likevel står jeg opp kl. 06.15 når mannen reiser på jobb, av en neste grunn: Da kan jeg spise !! Er gravid i uke 33, men likevel, dette er jo sykt jeg gleder meg til hvert måltid, småspiser hele tiden og ER faktiskt sulten mye oftere nå. Men å ligge å fantasere om mat og å stå opp før de fleste bare pga frokosten, den var litt drøy merker jeg Klokka nærmer seg halv 9, og jeg skal nå lage meg lunsj Ha en flott dag da jenter Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
SophiesMum<3 Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Hadde det akkurat på samme måte. Bare at jeg i tillegg kunne finne på å stå opp midt på natta å lage nudler og lignende ;-) Tenker at så lenge vi ikke bare spiser junkfood, så går det vel greit det ;-) kos deg med mate du! Ha en fin fin spisedag :-)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Hehe Har enda ikke stått opp om natta heldigvis Har nesten ikke gått opp i vekt i svangerskapet så all spisinga gjør meg ingen ting er bare det fanatiske forholdet til mat jeg må le av Nei null junk, er wok og knekkebrød med 5-6 kalkunpåleggskiver på hver som er favoritten nå med masse paprika og agurk oppå frokosten i dag ble nystekte baguetter med salat, ost og skinke, agurk og paprika. Og melk og appelsinjuice til. Mens lunsjen som allerede er inntatt var eggrøre med en salat av alt mulig til Blir sikkert 8 måltid til i dag frokostblanding med yoghurt, cottage cheese og syltetøy, brødskive med nugatti (det eneste usunne jeg har dilla på), middag, nudler til kvelds. Og innimellom litt nøtter, frukt, og kanske 5-6 knekkebrød til Æææææææ :S hehe Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Huffda, sov om morgenen mens du kan menneske! Håper i det minste du legger deg igjen etter du har spist? Anonym poster: 3887b6b2fea6e9c89f257ad573f2c9e2
SophiesMum<3 Skrevet 15. januar 2013 #5 Skrevet 15. januar 2013 Høres nydelig ut, spør du meg :-) La nesten ikke på meg jeg heller, så derfor koste jeg meg også masse med maten ;-) Er enda godt at vi ikke legger fort på oss da, HI, elles kunne det blitt tøft å starte opp med treninga etter fødselen. Knis.
skinnfilla Skrevet 15. januar 2013 #6 Skrevet 15. januar 2013 Ha ha sånn hadde jeg det og! Jeg gledet meg til kl ble 6-7 så jeg kunne spise frokost:) Husker jeg tenkte ,etter å vært oppe og tisset: yes,det er bare 3 timer til jeg kan spise:)
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #7 Skrevet 15. januar 2013 Huffda, sov om morgenen mens du kan menneske! Håper i det minste du legger deg igjen etter du har spist? Anonym poster: 3887b6b2fea6e9c89f257ad573f2c9e2 Blir i så fall en liten powernap på sofaen mellom måltidene Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #8 Skrevet 15. januar 2013 Høres nydelig ut, spør du meg :-) La nesten ikke på meg jeg heller, så derfor koste jeg meg også masse med maten ;-) Er enda godt at vi ikke legger fort på oss da, HI, elles kunne det blitt tøft å starte opp med treninga etter fødselen. Knis. Ja hadde blitt tungt men noe positivt kommer det jo ut av alt dette da. Før andre våkner har jo jeg vært og handlet, postet brev, og på biltilsynet og levert salgsmelding på bilen effektiv ! Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Papegøyeblomst Skrevet 15. januar 2013 #9 Skrevet 15. januar 2013 Jeg hadde nærmest oksehunger i 1. termin - jeg våknet hver natt av at jeg holdt på å dø av sult, og måtte spise en middag til..
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #10 Skrevet 15. januar 2013 Ha ha sånn hadde jeg det og! Jeg gledet meg til kl ble 6-7 så jeg kunne spise frokost:) Husker jeg tenkte ,etter å vært oppe og tisset: yes,det er bare 3 timer til jeg kan spise:) Akkurat våkner jeg om natta så teller jeg timer til vekkeklokka til mannen ringer I går lagde jeg pannekaker og hjemmelaget blåbærsyltetøy til frokost, skjønner dere eller ?? Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #11 Skrevet 15. januar 2013 Jeg hadde nærmest oksehunger i 1. termin - jeg våknet hver natt av at jeg holdt på å dø av sult, og måtte spise en middag til.. Hehe, kjenner meg igjen men jeg slet med kvalme i første tri, så jg tar vel egentlig bare igjen det tapte nå på slutten Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #12 Skrevet 15. januar 2013 Ha ha sånn hadde jeg det og! Jeg gledet meg til kl ble 6-7 så jeg kunne spise frokost:) Husker jeg tenkte ,etter å vært oppe og tisset: yes,det er bare 3 timer til jeg kan spise:) Akkurat våkner jeg om natta så teller jeg timer til vekkeklokka til mannen ringer I går lagde jeg pannekaker og hjemmelaget blåbærsyltetøy til frokost, skjønner dere eller ?? Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c Åh nå fikk jeg lyst på pannekaker! Anonym poster: 3887b6b2fea6e9c89f257ad573f2c9e2
Catlady Skrevet 15. januar 2013 #13 Skrevet 15. januar 2013 Sto opp halv fem i natt og lagde sitronkake ......
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #14 Skrevet 15. januar 2013 Ha ha sånn hadde jeg det og! Jeg gledet meg til kl ble 6-7 så jeg kunne spise frokost:) Husker jeg tenkte ,etter å vært oppe og tisset: yes,det er bare 3 timer til jeg kan spise:) Akkurat våkner jeg om natta så teller jeg timer til vekkeklokka til mannen ringer I går lagde jeg pannekaker og hjemmelaget blåbærsyltetøy til frokost, skjønner dere eller ?? Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c Åh nå fikk jeg lyst på pannekaker! Anonym poster: 3887b6b2fea6e9c89f257ad573f2c9e2 Pleier å lage sunne med havregryn i, med blåbærsyltetøy. Så lager jeg en vanlig og har på sirup eller sukker, som "dessert" Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #15 Skrevet 15. januar 2013 Sto opp halv fem i natt og lagde sitronkake ...... Herlig har til gode å stå opp om natta, men ble brownies kl.23.30 her om dagen Meeen, alt i alt er det vanlig og sunn mat som frister heldigvis har ikke noe lyst på smågodte og potetgull. Anonym poster: 91f6b9c39ab273754da665fe9779431c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #16 Skrevet 15. januar 2013 Seriøst menneske. Tenk på at de kiloene som kommer på, faktisk må av. Jo mer du legger på deg, jo større er sjansen for flere strekkmerker. Om jeg noen gang blir gravid igjen så skal jeg jaggu spise så lite som mulig. Anonym poster: 8c2c56adb1c9c8f6b5d4e7a87b5d7c06
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #17 Skrevet 15. januar 2013 Seriøst menneske. Tenk på at de kiloene som kommer på, faktisk må av. Jo mer du legger på deg, jo større er sjansen for flere strekkmerker. Om jeg noen gang blir gravid igjen så skal jeg jaggu spise så lite som mulig. Anonym poster: 8c2c56adb1c9c8f6b5d4e7a87b5d7c06 Hun har da sagt at hun omtrent ikke har lagt på seg i dette svangerskapet, så skjønner ikke hva du bråker om. Og det er helt tydelig at hun trenger maten. Anonym poster: 5c7e4172f3ce8f5beee646d2126cabab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå