Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #1 Skrevet 15. januar 2013 Beklager detaljer.. Har i et par år hatt et par nuppeaktige ting nedentil.. på de ytre kjønnsleppene. hvitaktige "kuler". Det går ann å klemme på de, (bare noen) og da kommer det enten ut noe som er formet og ser ut som et lite frø (?!) ellers kommer det bare ut hvitt. Ikke verk, men bittelitt hvit masse.. Etter graviditeten har det dukker opp MANGE fler..forskjellige str.. Når jeg drar fingeren oppover kjønnleppen, er det masse kuler inni der... Har også fått 3 svarte prikker på den ene kjønnsleppen.. Som om det skulle vært et sprengt blodkar inni der eller noe.. Kjønnsvorter er det garantert ikke.. Men leste noe om noe angående kjertler eller noe på en nettside.. men finner ikke tilbake dit.. Husker jeg leste at det var helt ufarlig, og det er ikke smittsomt... Men er det noen som har/har hatt det samme? Og om det finnes en måte å fjerne de på? Anonym poster: 814f2b5830c0daa58c9f187a7281760f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 Beklager detaljer.. Har i et par år hatt et par nuppeaktige ting nedentil.. på de ytre kjønnsleppene. hvitaktige "kuler". Det går ann å klemme på de, (bare noen) og da kommer det enten ut noe som er formet og ser ut som et lite frø (?!) ellers kommer det bare ut hvitt. Ikke verk, men bittelitt hvit masse.. Etter graviditeten har det dukker opp MANGE fler..forskjellige str.. Når jeg drar fingeren oppover kjønnleppen, er det masse kuler inni der... Har også fått 3 svarte prikker på den ene kjønnsleppen.. Som om det skulle vært et sprengt blodkar inni der eller noe.. Kjønnsvorter er det garantert ikke.. Men leste noe om noe angående kjertler eller noe på en nettside.. men finner ikke tilbake dit.. Husker jeg leste at det var helt ufarlig, og det er ikke smittsomt... Men er det noen som har/har hatt det samme? Og om det finnes en måte å fjerne de på? Anonym poster: 814f2b5830c0daa58c9f187a7281760f Fant et svar selv på klare klok. "Det du beskriver er mest sannsynlig helt normalt. De hvite klumpene er nok små talgkjertler/kviselignende kuler og det er helt normalt. Nesten alle har en eller annen gang hatt dette og det er ingen ting du kan gjøre med det. Det vil forsvinne av seg selv etter hvert." Anonym poster: 814f2b5830c0daa58c9f187a7281760f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2013 #3 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har hatt akkurat det du beskriver her. Fikk det for noe. År tilbake og de kom med gjevne mellomrom over kanskje tre år. Nå er det helt borte. Forsvant bare helt av seg selv. Men det var akkurat slik du forklarer. Har ikke peil på hva det var. Anonym poster: 8272af76f04060322139b16e51b6417d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå