N.A Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Endelig! Men er bare 36+1, det er evigheter til jeg får se ham og til jeg får følelsen av å kunne puste igjen! Hva gjør dere for å takle ventingen? Jeg er verdens mest utålmodige person i tillegg
Februargullet2013 Skrevet 15. januar 2013 #2 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Lille gutt festet hodet sitt i uke 32,så han har ligget rett ned lenge . Nå er jeg i uke 37 + 4dager . Jeg har egentlig ikke vert så utålmodig før jeg var 3 uker på vei,nå merker jeg at jeg virkelig ønsker at han kommer snart,gjerne før tiden,men han kommer når han er klar,men han er jo ferdig nå. Endret 15. januar 2013 av FebruarPrins2013
N.A Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2013 Er jo virkelig ikke lenge igjen for noen av dere! Spesielt ikke du som har termin i dag var innom jordmor idag, har hatt så uffatelig med kynnere i det siste, spesielt det siste døgnet! Så og si ingen pause. Kan ikke skifte liggestilling uten at trigget en skikkelig kynner. Hun mente det kunne være tegn på at det ikke var lenge til.. Men lenge til? To uker er lenge! hahha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå