Gå til innhold

Noen som ser her? Hvor er den lilla skolepermen min?? hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Det er en lilla plastperm som det står RLE frampå. Lurer på om den er oppe.på loftet i garasjen? Den har lenge ligget inne i boden. Men så har jeg flyttet, og den er søkk vekk! MÅ ha den. Hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke orden i sakene Mrs Bucket? Tsh, tsh... ;)

Anonym poster: 08462a550c76945989c4cded35fb6c3d

Skrevet

Din mann kastet den i flyttinga :/

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Din mann kastet den i flyttinga :/

Det går ikke an!! Den er ikke min, jeg har lånt den! Hva i svarte s**** gjør jeg nå?! Er du sikker?? Har ingen mann, men var noen mannfolk som hjalp med flyttinga

Skrevet

Man kan aldri være sikker.. men fikk en følese..:/.

Er permen tynn? Den kan ligge "fastklemt" som at den ligger under mange andre bøker/i bunnen av en kasse/falt bak om et skap ol. Du må nok gå igjennom bod/hus bit for bit

Skrevet

Din mann har rullet den sammen og brukt den som analplugg siden han sleit litt med diaré en dag og trengte en propp. Du kan jo sjekke der?

Anonym poster: 859ee9a67bf7ad05b0426e2aa698c473

Skrevet

Hvis du forteller meg hvor det lille smykkeskrinet mitt er, så skal jeg fortelle hvor permen din er ;)

Anonym poster: 107e8be0f2148c3dcaf431353cfb9af8

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Man kan aldri være sikker.. men fikk en følese..:/.

Er permen tynn? Den kan ligge "fastklemt" som at den ligger under mange andre bøker/i bunnen av en kasse/falt bak om et skap ol. Du må nok gå igjennom bod/hus bit for bit

Jeg håper virkelig ikke du har rett :( Jeg var veldig påpasselig med at den skulle være med på flyttelasset siden den ikke er min. Trodde den lå i bilen, da den har ligget der en stund siden jeg hadde den med på skolen ofte. Men er ganske sikker på at den ble lagt i boden etter det, og nå når jeg har flyttet har jeg masse pappesker/søppelsekker med ting oppe på loftet i garasjen til det nye huset, har gått kjapt igjennom men det var mørkt, og fikk nok ikke sett nøye gjennom alt.. Håper den ligger nederst i en eske med bøker!!

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Hvis du forteller meg hvor det lille smykkeskrinet mitt er, så skal jeg fortelle hvor permen din er wink.png

Anonym poster: 107e8be0f2148c3dcaf431353cfb9af8

Det ligger på badet, muligens i et skap? I en kurv eller litt større boks som er inni skapet... ser det sammen med en del annet krimskrams og rot ;) Såh, hvor er permen??

Skrevet

Innimellom andre mapper, sorte mapper og blader

Anonym poster: b7adf5c838fa927e9cdae6233f5eb400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...