Gå til innhold

ivrig medlem, nytt medlem, erfarent medlem osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har dette kommet opp ved siden av bildene av brukerne her inne? Ser at jeg går under nytt medlem, men har da vitterlig vært medlem siden 2001..... Når er man ikke nytt medlem lenger tro? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel med antall innlegg å gjøre

Anonym poster: a324739757bf921a79f625c0dab268e6

Skrevet

Jeg ble medlem 30.okt og går som erfaren medlem. Er pga. mine altfor mange innlegg på den korte tiden.

Skrevet

Det kan det godt være ja. Har vel ikke vært den ivrigste til å lage innlegg, men har svart på mange innlegg, så synes det er litt rart å bli betegnet som nytt medlem ;)

Skrevet

Hvorfor har dette kommet opp ved siden av bildene av brukerne her inne? Ser at jeg går under nytt medlem, men har da vitterlig vært medlem siden 2001..... Når er man ikke nytt medlem lenger tro? ;)

Det begynte vel på null for ett år siden? Kan det stemme at du har lagt inn 40 innlegg med nick siste året?

Anonym poster: 3fe675f27224a1c79aa351b01be57001

Skrevet

Du har bare skrevet 41 innlegg totalt. Husk at anonyme innlegg telles ikke.

Anonym poster: 40b269522acef71d58d65da1fb882c09

Skrevet

Ja, det skyldes kanskje at du ofte er anonym. Jeg er aldri anonym, bortsett fra innimellom den første og andre dagen jeg var her.

Skrevet

Har alltid svart med nick, men hvis det er 1 år siden alt ble nullstilt kan jeg forstå det. Har ikke vært den mest aktive det siste året, men tidligere har jeg noen ganger omtrent "bodd" her inne ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Teller kun innlegg siden omleggingen, og ikke anonyme innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...