Gå til innhold

Hva er det verste bryllupet du har vært i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Jeg var i et bryllup der svært mange hadde barn med seg og ingen av forelrene lot seg plage av at de ikke hadde kontroll på ungene sine. DE sprang rundt, hylte og skreik. Det var faktisk så ille at mange av talene måtte avbrytes for det var ingen som hørte eller fikk med seg talen..

Anonym poster: 05de345cc159dbf705a8c2f3b70eb11c

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Det verste er faktisk et bryllup hvor middagen varte i 7 timer. Jeg har ikke tall på hvor mange taler det var, men kjente at jeg ble mer og mer lei av å sitte der. Hvis jeg husker riktig, så var middagen ferdig en gang i 1-tiden. Og ettersom jeg var høygravid takket vi pent for oss før kake og dans. Litt deppa for at jeg gikk glipp av kake akkurat da :)

Skrevet

Jeg var i et ganske kjedelig bryllup en gang, der alt var veldig "stivt". Brudeparet og familiene deres var ganske religiøse, så det var null alkohol og ikke noe musikk heller. I løpet av dagen var det mange, lange taler med veldig religiøst innhold, og helt mot slutten av kvelden spilte noen salmer og bedehussanger på piano, mens "alle" sang med. Holdt på å kjede meg i hjel.

Anonym poster: e8c3907c1a12efecca37c4e70e29bee7

Skrevet

Mitt eget faktisk! Men vi er da fortsatt lykkelig gift ;)

Skrevet

Det verste bryllupet jeg har vært i var et der vi for det første ikke ble ønsket velkommen. Vi var bedt til kaffen. Middagen var forsinket, så vi ble sittende utenfor å vente.... Ingen som kom og ga beskjed og ingen som ønsket oss velkommen når vi omsider fikk slippe inn.... I tillegg var brudeparet dritings da kaffen startet, og takket alle for at vi kom med å si at hvis det hadde vært så enkelt å lage en rølpefest skulle de ha giftet seg tidligere..... Vi ble ikke lenge i det bryllupet for å si det sånn...

Skrevet

Skrev i den andre tråden her før jeg så denne:-)

Vi var i bryllup i sommer hvor det regnet som fy på dagen og det skulle være utevielse.. Vi droppa hele vielsen!

På festen vant bruda over alle i å være fullest og mest høylytt..grusomt... Bandet ble fullere jo lenger utpå kvelden vi kom. Mot slutten klarte ikke vokalisten å synge ordene engang og stod bare og vrøvla..

Anonym poster: daf13b70a785f3a5f25a05cb470f8508

Skrevet

Min svigerinne sitt bryllup..

Uendelig mange taler, dårlig og kald middag som tok uendelig lang tid, kakene hadde stått fremme siden klokken 12-13 i varmen(!) og ble ikke servert før klokken 1 på natta.. Musikken var så høy at ingen hørte hva de andre sa. Ikke ønsket de gjestene velkommen eller takket for at vi kom og hjalp til i dagene i forveien etter bryllupet. Det frekkeste var at hun og mannen forventet at vi skulle rydde opp hele forsamlingshuset til de, fordi de hadde jo hatt bryllupsnatt en hel weekend og ikke kunne vaske. (Vi hadde vår første barnefrie helg på 5 måneder..)

Hadde det vært noen annen enn søstra til mannen min, så hadde jeg reist hjem med gaven.

Anonym poster: 0cc34de860d6da50cf50a1d541b09d86

Skrevet

Vel, kompisen til mannen sitt, der hoveddelen av selskapet besto av eldre damer a la tante Olga, forloveren til bruden holdt en tale som varte i 2 timer, og der faren til bruden la ut om brudens tarmproblemer som barn i sin tale.

Legg til at dette var hjemme i en 40m2 stue, mannen min var sjåfør, kokk, forlover og hele pakka, det var null musikk og dans og der jeg knapt kjente en kjeft, så kan jeg si så mye som at vi var i seng kl 01. Forsåvidt var resten av selskapet det også.

Anonym poster: f54c04383467b4d9c72042ab660e379b

Skrevet

Oj det hørtes jo rett og slett tragisk ut...

Anonym poster: 05de345cc159dbf705a8c2f3b70eb11c

Skrevet

Da brudgommen reiste seg opp å skulle tale til sin brud men ble flau og sa kun " nei faen heller" og satt seg ned igjen. Hahah minnerikt..

Skrevet

En av gjestene slo ned kona si fordi hun danset med en annen mann.

Anonym poster: 3e988c55159c7a3a4f14ad9dbb58e71e

Skrevet
Jeg var i et ganske kjedelig bryllup en gang, der alt var veldig "stivt". Brudeparet og familiene deres var ganske religiøse, så det var null alkohol og ikke noe musikk heller. I løpet av dagen var det mange, lange taler med veldig religiøst innhold, og helt mot slutten av kvelden spilte noen salmer og bedehussanger på piano, mens "alle" sang med. Holdt på å kjede meg i hjel. Anonym poster: e8c3907c1a12efecca37c4e70e29bee7

Slikt bryllup har jeg også vært i. I tillegg hadde vi noen fantastiske selskapsleker og oppgaver vi skulle løse, blant annet tegnerebuser og kryssordlignende skriftlige oppgaver for more oss ;) Var veldig lettet da brudeparet forlot "festen".

Skrevet

Det var et bryllup hvor hele selskapet forgikk ved middagsbordet. Jupp, vi satt ved langbordet hele kvelden og inn i de sene nattetimer.

Dette fordi det var så mange og lange taler at man ikke rakk noe annet. Den verste talen var nok 1.5 time og var mer et foredrag hvor to byttet på å snakke for å hvile stemmen innimellom

Det var små pauser for å gå på do og en kjapp en hvor alle strømmet ut for å se brudevalsen, for så og løpe inn igjen. ....og så fikk vi selv gå og hente noen kakestykker, men måtte raskt tilbake til middagsbordet igjen.

Trodde jeg skulle dø flere ganger. Ingen mingling eller prat, ikke noe musikk eller latter. Bare nistirring på timesvis med taler fra slektninger en ikke viste hvem var.

Var senere i et bryllup som to samme retning, men da klokken nærmet seg ett dro vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...