Gå til innhold

gravid etter bruk av P-STAV??!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det fra du tok ut p-staven til de ble gravid?og har du lett for å bli gravid (tidligere svangerskap) jeg lurer på å ta ut staven nå snart for har lyst på baby tidlig 2014. Men vil ikle ta ut staven for tidelig heller.. :P.

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk over på kobberspiral i tolv måneder, så prøvde vi å bli gravide i åtte måneder før vi klarte det. Sansynligvis pga pstav. Legen min sa en gang at det og psprøyte kunne ta over to år før man ble gravid, hvis man brukte det lenge. Kobberspiral påvirker ikke hormoner så jeg er stor fan. Gikk over på den for å normalisere syklus og blødninger igjen og det virket. På pstav var jeg i tillegg et hormontroll og småblødde flere gang i uka. Anbefaler den ikke til noen.

Anonym poster: 1db4dc8d35a38c08591788e5e588fc8d

Skrevet

Jeg gikk over på kobberspiral i tolv måneder, så prøvde vi å bli gravide i åtte måneder før vi klarte det. Sansynligvis pga pstav. Legen min sa en gang at det og psprøyte kunne ta over to år før man ble gravid, hvis man brukte det lenge. Kobberspiral påvirker ikke hormoner så jeg er stor fan. Gikk over på den for å normalisere syklus og blødninger igjen og det virket. På pstav var jeg i tillegg et hormontroll og småblødde flere gang i uka. Anbefaler den ikke til noen.

Oiiiii!!! 2 år?? Shit... jeg blir relativt fort gravid så håper at ikke pstaven ødelegger for meg.. jeg har bare hatt positiv erfaring med pstav og anbefaler den til alle ;) hehe.. rart at det er SÅ forskjellig fra person til person. Jeg jhar mistet mensen helt og ikke hatt en eneste bivirkning.men piller kan jeg bare glemme for da blor jeg helt tussete!!!;)... har hatt den i i 1 år og 2 mnd nå..

Skrevet

Hadde pstav i 11 år. Tok den ut 9 Jan, svangerskapet startet 23 Jan. Førstegangsgravid.

Skrevet

Oiiiii!!! 2 år?? Shit... jeg blir relativt fort gravid så håper at ikke pstaven ødelegger for meg.. jeg har bare hatt positiv erfaring med pstav og anbefaler den til alle ;) hehe.. rart at det er SÅ forskjellig fra person til person. Jeg jhar mistet mensen helt og ikke hatt en eneste bivirkning.men piller kan jeg bare glemme for da blor jeg helt tussete!!!;)... har hatt den i i 1 år og 2 mnd nå..

Jeg vil egentlig ikke skremme deg, men å ta den ut var direkte traumatisk. Gullgraving i en halvtime. Og jeg var undervektig. Legen sa det var bra jeg var så tynn, for hos noen er det utrolig vanskelig. Jeg var lilla, rød, grønn, gul og blåsort over hele arma i et par uker etterpå.

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke skremme deg, men å ta den ut var direkte traumatisk. Gullgraving i en halvtime. Og jeg var undervektig. Legen sa det var bra jeg var så tynn, for hos noen er det utrolig vanskelig. Jeg var lilla, rød, grønn, gul og blåsort over hele arma i et par uker etterpå.

Huff det hørtes ikke godt ut!!!.. søren da.. jeg er feit.. blir sikkert stress det sa.. ;p.. kanskje jeg skal vente litt da. Holder på å gå ned i vekt nemlig. Hehe. Men kommer kanskje an på legen og hvor mange ganger vedkommende har gjorr der.. kjenner staven veldig godt hvertfall;/

Skrevet

Hadde pstav i 11 år. Tok den ut 9 Jan, svangerskapet startet 23 Jan. Førstegangsgravid.

Hurra. Positivt svar

:)

Skrevet

Jeg ble fort gravid før p-stav

4 år siden jeg fjernet den, og vi prøver enda.

Anonym poster: 399627934f1919baf798bad72f2e43aa

Skrevet

Jeg ble fort gravid før p-stav

4 år siden jeg fjernet den, og vi prøver enda.

Anonym poster: 399627934f1919baf798bad72f2e43aa

:(... får du ikke hjelp av legen, ? Sjekk til deg og mannen om hvorfor du ikke bblir gravid.. masse lykke til videre hvertfall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...