Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Min datter fylte 3 år nå i januar, hun har enda ikke slutttet med bleier, virker ikke som hun har selvkontroll til å klare å gå på do. noen tips til dotrening? Anonym poster: efb013297bf32a6bf6d40819f4c9f31f
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Sett henne på potta/doen ved hvert bleieskift. Ros veldig dersom det kommer noe :-) Noen barn er senere enn andre, slik er det bare :-) Min egen jente blir 3 åri mars og har først nå i julen vist interesse for å slutte med bleie. Når hun fant ut av det selv gikk det over all forventning, kun 3 uhell så langt :-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Hva har dere prøvd? Vi tok bare av bleia på vår toåring. Var hjemme, tørket opp uhell og oppfordret til å bruke potte og do. Etter tre døgn hjemme var han i barnehagen hele dagen uten uhell. Etter ei uke ville han ikke ha på bleie om natta heller, så da sluttet vi bare:-) Anbefaler å bare ta av bleia;-) Anonym poster: fca4099ddcc28f6bdc709a556faffc79
tinaibobla Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Jenta mi skutta ikke før sommeren hun var tre. Hun var rett og skett ikke klar før. Hun sluttet ikke med bleie på natta før ett år senere. Tror det bare er å slappe av jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå