Gå til innhold

Var dette dumt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ullbodyer på salg idag til jenta vår som blir 3år i starten av desember. Tenkte da til neste vinter ja.

Men var d dumt å kjøpe bodyer til den alderen eller helt greit ??

Anonym poster: 10fb5e3c0e3a8d1bce879a64dd1151df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 3-åring bruker ikke bodyer, fordi hun er ferdig med bleie, og da blir det veldig tungvint når hun skal skynde seg på do.. Ellers heier jeg på salg:)

Anonym poster: ab0641550368207078a07216881ea8bc

Skrevet

Viss ikke får jeg vel alltids solgt de videre :);)

Anonym poster: 77e3bfe47abbe494c6f2164f4d5227d3

Skrevet

Jeg er enig med #2.

Min sluttet med bleier da han var 2,5, og har måtte gi bort en hel haug med bodyer på grunn av det ;)

Skrevet

Dumt og dumt.... Litt mer tungvindt kanskje, men på en annen side så vet du iallefall at genseren ikke sklir opp da slik at det blir både kaldt og ubehagelig :-)

Vi har også en haug med bodyer til jenta vår på 2.5 år og merker jo at det er mer stress når hun skal på do. Her hjemme løser vi det ofte ved at vi lar være å kneppe dem :-)

Skrevet

Min yngste slutta med body rundt 2 års dagen. Da slutta han med bleie og body var bare ett problem! Syns at body for en3 åring virker veldig upraktisk.

Skrevet

Body på 3-åring er veldig upraktisk, men berre så lenge dei ikkje blir igjenkneppa:)

Skrevet

Er reflex bodyene små i str? Da kan vi jo bare bruke de nå:)

Anonym poster: 77e3bfe47abbe494c6f2164f4d5227d3

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Her i huset har vi brukt ullbodyer lenger enn til 3 år. Hva er problemet med å kneppe opp når de skal på do?

Skrevet

Det er jo uansett ikke krise. du kan jo gi de bort om du ikke skulle få brukt de

Anonym poster: 98d4f5324e224321725fbb74233b54a1

Skrevet

Her i huset har vi brukt ullbodyer lenger enn til 3 år. Hva er problemet med å kneppe opp når de skal på do?

Det er ikke koe problem hvis man har barn som sier ifra om at de må på do i litt god tid.

Men enkelte sier ifra veldig kort tid før der går galt og da er det ikke tid til bodyknepping :-)

Skrevet

Skulle det bli tungvindt med body etter evt bleieslutt, kan du jo bare klippe av den nederste delen, brette en kant og sy, da har du ulltrøye i steden :)

Skrevet

Du kan jo bare klippe av kanten nede og sy en ny søm med symaskinen (om du har), så har du jo ullgenser til jenta di:-)) Kjempelett! Om du ikke klarer det selv så kan du få din mor eller svigermor til å gjøre det. Gjort på 5 minutter:-))

Anonym poster: 6bda4226f016b814b155a7e2a29fce81

Skrevet

Hei.

Her har det ikke vært det med å få åpnet bodyen tidsnok ved dogåing som har vært problemet, men selve knappene i bodyen som "gnager" når de ikke bruker bleie lenger. Ikke så godt å gå med knapper i rumpa, selv om de har truse under ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...