Gå til innhold

Hvordan ble bryllupsnatten deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker man å elske hele natten etter ett bryllup??

Ble det som forventet?

Har litt prestasjonsangst ovenfor min fremtidige mann :P

Anonym poster: 271a8567ce663a8606a4b40b04841d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupsnatt er oppskrytt, etter hva andre sier. Sex når man er utslitt og har stått, gått og danset i vonde sko?

Anonym poster: 8a0d2ef61f1f57432a323f51fe3c9e0f

Skrevet

Hadde nok ikke blitt sex uansett, vi var slitne både i kropp og sjel etter en laaaang dag. Jeg fikk også mensen dagen før (rart, for jeg gikk på p-piller og skulle ikke ha mensen da) så vi hadde ikke noe valg uansett :P

Anonym poster: 8c4b00c366244a574a6d1fd3ab3bffd7

Skrevet

Sex ble det først på morgenen etter en tur i boblebadet:)

Anonym poster: 8ada7c699908cc15a1ed872e6c66f734

Skrevet

Hadde nok ikke blitt sex uansett, vi var slitne både i kropp og sjel etter en laaaang dag. Jeg fikk også mensen dagen før (rart, for jeg gikk på p-piller og skulle ikke ha mensen da) så vi hadde ikke noe valg uansett :P

Anonym poster: 8c4b00c366244a574a6d1fd3ab3bffd7

Mensen i hvit brudekjole? Aaangst!

Skrevet

Ble ikke noe hele natten opplegg.

Skrevet

Det tror jeg ingen menn noen gang har klart den første gangen de har sex.

Skrevet
Det tror jeg ingen menn noen gang har klart den første gangen de har sex. Anonym poster: 8a0d2ef61f1f57432a323f51fe3c9e0f

Det er mulig :) Vi har aldri hatt hele natten som et mål noen gang. Begynner å bli erfarne, men ser ikke moroa med å holde på i timesvis. Bedre å ha flere økter i løpet av døgnet da.

Skrevet

At bryllupsnatten har noe særlig betydning er fra dager der man hadde sex for første gang. Det er for de aller fleste i Norge ikke tilfelle lengre, så derfor har den ikke noe stor betydning.

Selv var vi forferdelig trøtt etter lang feiring, jeg var helt edru og mannen ikke spesiell beruset heller, men vi gadd ikke mer enn litt kosing og kyss. Holdt hendene til vi sovnet inn, men sex orket vi ikke.

Skrevet

bryllupsnatten? Vi (inkludert hans to barn på 16 og 22) var de siste som forlot lokalet (i tretida tror jeg), etter å ha tatt en sjekkrunde på kjøkkenet og slukket alle lys - jeg kjørte hjem (barbeint, da jeg ikke hadde til hensikt å ta på meg brudeskoene igjen), begge tok en kjapp dusj og et glass cola og så flata vi helt ut... svært lite actionfylt :P

Skrevet

Hadde god sex ja :) Ga oss i fire tiden, vi dro fra festen med de siste. Hele dagen hadde vært utrolig fin, var nesten litt høy på adrenalin (og litt full da, hehe) og var ikke trøtt. Så da ble det hanky panky

Anonym poster: e9f76ac95f696c3f3942f0ed175295c5

Skrevet

Vi tok det på morgenen etter! Herregud, så sykt bra det var! Vi brukte ekstra tid, hadde med mye kosing, nytt undertøy.. Det var fantastisk. Og så ble jeg gravid av det også :)

Anonym poster: 48bc17376a411d5a82f5cb70eda9fdd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...