Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Har sånn smått kommet igang med trening igjen etter jula. En time ca 5 dager i uken.. Tenker kaanskje trappe opp med en økt til på morningen før jobb, men vet ikke om jeg klarer Hvor mye trener dere? Anonym poster: 1d41604142f353f8b12298d2ba910052
Elsker livet Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Jeg trener ikke. Men er relativt fysisk aktiv. Spiser lavkarbo ikke for å slanke meg, selv om jeg har noen kg. for mye (som mannen min setter pris på), men for helseeffekten. Går du på en av de harde diettene bør du ikke trene for mye. Syns det høres ut som du trener nok allerede.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Jeg trener ikke. Men er relativt fysisk aktiv. Spiser lavkarbo ikke for å slanke meg, selv om jeg har noen kg. for mye (som mannen min setter pris på), men for helseeffekten. Går du på en av de harde diettene bør du ikke trene for mye. Syns det høres ut som du trener nok allerede. Spiser moderat lavkarbo, ikke ketolyse Kjenner meg ikke spesielt sliten etter en times økt heller.. Har 7 kilo som skal av iløpet et par mnd tenker jeg! Anonym poster: 1d41604142f353f8b12298d2ba910052
Elsker livet Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Om du bare har 7 kg. så spørs det om du vil gå ned så veldig mye om du i tillegg trener mye. Men får nok en fast og stram kropp, må vel være det som er målet før tallet på vekta?
beibilykke Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Hei. Jeg spiser ekstremt lite karbo. Type 3 rugsprø i løpet av en dag og lite fett ingen olje etc... jeg kom i gang med dietten 09januar og begynte å trene i dag (30day shred) skal på spinning 45 i morgen. Målet mitt er hver morgen på gruppetime etteefulgt av litt stykre pluss 30 day shred på kvelden på soverommet Heia meg :-) og heia deg!! Og alle dere andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå