Gå til innhold

Var det noen som sa New York?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nah, London. Always.

Skrevet

Altså. New York er sikkert morsomt det altså, men var på portobello road i helgen og det var definitivt nok å velge mellom der og. Antikkmarked og noen fantastiske bruktbutikker. Selv jentungen på 20 kjøpte brukt tøy,noe hun ellers er fullstendig motstander av.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å venne meg til tanken på loppis, selv om jeg har forsøkt. Og føler ikke at jeg gikk glipp av noe basert på bildene. :P Men kanskje jeg skal prøve meg på London-loppis en dag snart, det er i det minste tilgjengelig rett utenfor døren. Hvis jeg tør.

(og jeg rangerer også Paris og London over NYC, men alt har sin sjarm).

Skrevet

Elsker NY! Er der 1 -2 ganger i året . Skulle bare ønske at mannen kunne ta til vettet å flytte dit igjen, har han på gli da :D (han bodde der i 9 år før han traff meg).

Gjest sug lut
Skrevet

Å, Amandine, kan vi reise? Har aldri vært der, men vil gjerne!

Jeg er også ekstremt parisisk i min sjel, hvis jeg må velge EN by for resten av livet som jeg skal få reise til. Og berlinsk, for den sakens skyld, hvor jeg vet om den kuleste bruktsjappa i verden, garantert, og legger igjen halve budsettet der hver gang.

Skrevet

Jeg skal altså til NY om et par måneder, men er så uendelig dårlig på loppemarkeder at den sjansen lar jeg vente på dere som kan det.

Skrevet

Jeg er også ekstremt parisisk i min sjel, hvis jeg må velge EN by for resten av livet som jeg skal få reise til. Og berlinsk, for den sakens skyld, hvor jeg vet om den kuleste bruktsjappa i verden, garantert, og legger igjen halve budsettet der hver gang.

Gimme gimme! Skal til Berlin snart og trenger å kjøre inn gubben på litt shopping :D Kule bruktsjapper er aldri å forakte!

Gjest sug lut
Skrevet

Gimme gimme! Skal til Berlin snart og trenger å kjøre inn gubben på litt shopping :D Kule bruktsjapper er aldri å forakte!

Er second-hand klær, altså, vet ikke om det er det du vil ha? U-bahn til Eberwalder Strasse, v/ Konnopkes Imbiss, og så ligger den i en kjeller skrått over gata derfra. Åpningstider er omtrentlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...