Gå til innhold

Da har "proppen" gått!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i de siste 2-3 dagene hatt mye utflod, og i går hadde jeg mye kraftige kynnere. I natt trodde jeg riene hadde startet. Våknet opp med intense smerter nederst i magen og samtidig murringer i korsryggen. De ble regelmessige med 7-10 minutter, men det ga seg etter 2 timer. Da jeg skulle på do tidlig i dag så hadde jeg mye slim. Først var det helt blankt, deretter ble det hvitt/gulaktig. Snakket med jordmor og hun mener det er slimproppen som har gått. Jeg var usikker på det til å begynne med siden det ikke var noe blodspor eller misfarge i det, men ifølge jordmor så må det ikke være misfarget eller blod i det.

Nå vet jeg at det kan fortsatt ta noen uker til fødselen kan starte, men terminen er i overkant av 2 uker :) Føler uansett at jeg er et steg nærmere :) Er så spent og gleder meg sann til å hilse på prinsessen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til det blir min tur. :-)

Lykke til med den kommende begivenheten. :-)

Skrevet

Tusen takk :) Hvor langt er du på vei? :)

Skrevet

Åh, så spennende :) Jeg var hos jordmor i dag og hun sa bare "ser deg om to uker". Jeg vil ikke se henne om to uker, haha. Håper fødselen kommer snart da, og at du ikke må vente helt til termin. Jeg er i hvert fall allerede utålmodig. Hva med deg? :)

Skrevet

Jeg er veeeeeldig utålmodig! Går bare og venter og venter på at det skal skje noe snart :) Skal til jordmor på onsdag på vanlig kontroll. Lurer på om hun kommer til å "sjekke" meg nedentil da. Håper at jeg ikke ser henne mer etter onsdag, eller jo, men på Ullevål :) hun er jordmor der så det hadde vært artig om hun hadde tatt imot gullet :)

Hvordan går det med deg? Har du fortsatt vondt pga bekkenløsninga?

Skrevet

Bekkenløsningen har vært overkommerlig siste halvannen uka, etter at hodet festet seg. Så på fredag gikk jeg en hel km og var kjempefornøyd, haha (brukte riktignok ca en halvtime, men ble i hvert fall litt frisk luft) :)

Skrevet

Haha, kjenner meg igjen :D jeg er jo skikkelig stolt av meg selv om jeg klarer å gå ned til bussen som er type 150 m! :P I morgen skal jeg prøve meg på å ta buss, tog og buss igjen til Aker Brygge. Det blir første gang jeg gjør det på nesten 4 uker. Får krysse fingrene på at det ikke skjer noe på vei dit!

Skrevet

Lykke til på ekspedisjon i dag :)

Skrevet

Tusen takk :) Hvor langt er du på vei? :)

Jeg har leeeeeeenge igjen.. ;-) er 23+3 i dag tror jeg. :-)

Men ønsker å oppleve dette denne gangen, hadde keisersnitt sist og kunne tenkt meg en vanlig fødsel denne gang om mulig. :-)

Skrevet

Kjør på med en runde i senga, det gjorde vi da proppen gikk... Fødselen startet noen timer etterpå:)

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...