Gå til innhold

Hvor lenge skal en ha vondt i puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli lei av stikking i puppen, vonde pupper, såre brystvorter..... Heldigvis er det bare vondt de første takene til lille mann :) han er snart 4 uker, hvor lang tid tok det før dine var "innpuppet"?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pyh, det der var noe av det værste den første tiden....

Nå vil jeg først si at jeg IKKE tror jeg er helt representativ. Med mine har det tatt rundt to måneder før det værste gav seg og tett under tre før det ikke var ubehagelig lenger.

Jeg har ikke inntrykk av at de 8 andre jeg har vært på diverse barselgrupper med har hatt det på samme måte - i hvert fall ikke så lenge.

Lykke til! Du er nesten helt sikkert ved at være over det værste nå.

Skrevet

Begynner å bli lei av stikking i puppen, vonde pupper, såre brystvorter..... Heldigvis er det bare vondt de første takene til lille mann :) han er snart 4 uker, hvor lang tid tok det før dine var "innpuppet"?? ;)

Du har ikke fått sopp da?

Det kan gi brennende smerter og såre brystvorter!

Med min første tok det 12 uker og denne gangen er jeg fortsatt sår og babyen er fire uker.

Håper det gir seg snart for det er så utrolig vondt, og ikke minst kjedelig å grue seg til hvert måltid....

Skrevet

Ikke noe trøst desverre....men var vondt ca hele ammetiden i større eller mindre grad:( Men mye kos å da:)

Skrevet

Er veldig kos, men er lei av vonde ømme såre pupper assa :P. Jeg skal på 6uker kontroll den 22, så får be legen ta en titt på de om det ikke er bedre. Ikke umulig at jeg har sopp, hadde det med nr 1, men det var 100 ganger værre enn det jeg har nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...