Gå til innhold

Ok pris på TFK?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1800,- for TFK joggster twist med et originalt + ekstra regntrekk?

Tror den et 2008 mod. Ingen skader eller mangler.

 

Hun som Eide den før meg byttet ut de originale selene med andre.

 

Anonym poster: 1d9cd97a2f5fdee24eb40fae8a22d940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det syns jeg! Om den er hel og pen vel å merke.

Skrevet

Hadde bydd maks 1500kr, 2008mod er jo ganske gammelt og man får denne vognen billig ved å kjøpe den fra tyskland.

Skrevet

Jeg hadde heller importert en fra Tyskland. Har gjort det selv og angrer ikke. Fikk den sendt til Sverige og dermed betalte jeg bare frakt og ikke moms siden Sverige er med i EU. Da kostet splitter ny vogn 3600 kr. Spørs jo hvor mye penger du har til vogn, men det er mange forbedringer på de nye modellene ift de gamle. Du slipper unna både rust på både understell og eikene på hjula og solbleket stoff i tillegg til andre problemer med bremsene osv. Mange fordeler med å kjøpe ny så lenge den ikke koster mer. Var selv skeptisk til å kjøpe fra Tyskland, men er positivt overrasket!

 

Syns kanskje 1800 kr er i meste laget mtp at vognen tross alt er 5 år gammel. Du må sikkert regne med å bytte luftslangene og Siv annet småpirk som til slutt koster en del totalt. Nei, kjøp fra Tyskland isteden er mitt råd :)

 

Anonym poster: bb85e9c82e9a2c049f17bb574370e25e

Skrevet

Ser vogner med defekter er lagt ut for 1500 på finn.

Kanskje det er mulig å få 1800 for en hel vogn.

Skrevet

Jeg hadde heller importert en fra Tyskland. Har gjort det selv og angrer ikke. Fikk den sendt til Sverige og dermed betalte jeg bare frakt og ikke moms siden Sverige er med i EU. Da kostet splitter ny vogn 3600 kr. Spørs jo hvor mye penger du har til vogn, men det er mange forbedringer på de nye modellene ift de gamle. Du slipper unna både rust på både understell og eikene på hjula og solbleket stoff i tillegg til andre problemer med bremsene osv. Mange fordeler med å kjøpe ny så lenge den ikke koster mer. Var selv skeptisk til å kjøpe fra Tyskland, men er positivt overrasket!

 

:)

 

Anonym poster: bb85e9c82e9a2c049f17bb574370e25e

 

Har selv bestillt tvillingvogn fra tyskland som jeg ennå ikke har tatt ibruk. Og er fornøym med prosennen og levering osv.

Men du måtte vel betale tysk moms (18%)selv om du bestillte den til sverige?

Skrevet

Jeg hadde heller importert en fra Tyskland. Har gjort det selv og angrer ikke. Fikk den sendt til Sverige og dermed betalte jeg bare frakt og ikke moms siden Sverige er med i EU. Da kostet splitter ny vogn 3600 kr. Spørs jo hvor mye penger du har til vogn, men det er mange forbedringer på de nye modellene ift de gamle. Du slipper unna både rust på både understell og eikene på hjula og solbleket stoff i tillegg til andre problemer med bremsene osv. Mange fordeler med å kjøpe ny så lenge den ikke koster mer. Var selv skeptisk til å kjøpe fra Tyskland, men er positivt overrasket!

 

:)

 

Anonym poster: bb85e9c82e9a2c049f17bb574370e25e

 

Har selv bestillt tvillingvogn fra tyskland som jeg ennå ikke har tatt ibruk. Og er fornøym med prosennen og levering osv.

Men du måtte vel betale tysk moms (18%)selv om du bestillte den til sverige?

 

Nei, jeg betalte ikke mer enn vogna kosta i nettbutikken + 200 kr i frakt. Det er fordi momsen er den samme innenfor EU. Fikk den levert på døra til en i familien som er bosatt i Sverige. Syns det var en veldig god deal ;)

 

Anonym poster: bb85e9c82e9a2c049f17bb574370e25e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...