Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Det begynte med røde nupper på ribbena, under armene og på knærne. Jeg mistenkte allergi eller varmeutslett. Vi dro til legen sist Onsdag, og han kunne ikke si med sikkerhet hva det var, han tenkte skarlagensfeber med en gang han så det, men han har verken vært eller er syk. Crpen var fin og Ikke feber heller. Vi fikk en resept på zyrtec mikstur som vi har gitt han nå siden onsdag. Men det hjelper ikke, iallefall ikke enda. Smører med A Dehrma krem ofte og lar han være mye i bar hud i tilfelle det er varmeutslett. Nå blir det bare verre og verre, og er over hele kroppen sett bort fra fjeset, føttene og hendene. Jeg mistenkte kontaktallergi, så vi har byttet vaskemiddel og bruker ikke ull mot huden.. Noen som har erfaring med dette? Hva kan det være? Når går det over?? Jeg glemte å si noe vesentlig, jeg har to små hunder. En pomeranian og en blanding av puddel og chihuahua.. Er veldig redd for at han plutselig er blitt allergisk mot dem Han er i fin form sett bort fra utslettet.. Anonym poster: bbda87eaecc3a9653643bdd57a2dcda0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Legen skal kunne sjekke om ungen er allergisk mot hunder/pelsdyr, eventuelt spyttet deres. Anonym poster: 09db5f6064d5dcc8b2922bff294568b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå