Gå til innhold

Hva feiler det meg? forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok meg en skikkelig fyllehelg denne helgen, med både fredag og lørdagen ute. Drakk mye øl og spiste mye junk food. Igår hadde jeg vdldig løs avføring 3 ganger, samt en gang med vanlig avføring. Igår ettermiddagfikk jeg mer og mer vondt i magen, og satt en periode å bare vrei meg i smerter.. Dette gikk over, og jeg hadde avføring idag tidlig ( lite) . Når eg setter meg på do og tar i, så kjennes det faktisk ut som om jeg skal revne nedentil.. Jeg kjenner ikke en trang til å måtte på do, men jeg forstår ikke hvorfor jeg har så vondt.. Skal sies at jeg er VELDIG sår rundt endetarmsåpningen av en eller annen grunn.. Kan det være mye luft som gjør at jeg har så vondt? Føler at det er "noe" som ligger å sperrer så jeg ikke får ut avføring, men samtidig har jeg hatt avføring idag (lite, men allikavel avføring ) og jeg må ikke på do.. Dete oppsto plutselig i morgen ettermiddag.. Hva kan dette vere? Skal sies at smertene igår kjentes ut som svaaaaaake rier!? Takk for svar!

Anonym poster: 62ab891ce05b316532e9a445e06913e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smertene du beskriver i magen, høres ut som vanlig mageknip. men tror ikke du har forstoppelse, i allefall ikke ennå, det er vel sjelden man får vondt etter bare noen timer med stopp. du har nok bare hatt vanlig "fyllemage" spis vanlig mat med fiber, og drikk masse vann, så går det seg nok til :) sårhet i rumpa er nok bare fordi du hadde løs mage. og i morgen ettermiddag har vel ikke vært ennå?? anbefaler å stoppe inntaket av alkohol også. det skal nok stabilisere det hele :)

Anonym poster: 4b8c438f6b1fa0261e427af2f750a101

Skrevet

Tusen takk for svar :) Kjenner magen rumle noe voooldsomt også.. Sluttet å drikke igår tidlig, så jeg beklager litt skriveleifer.. :)

Anonym poster: 62ab891ce05b316532e9a445e06913e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...