Hønemor30 Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Har svanby beige trekk, som det står at skal renses... Vurderer prøve meg på å vaske det på ullprogrammet etter å ha googlet litt. Men enkelt flekker , her og der, kan jeg bruke noen flekkfjerner, spraye på eller noe?? Og evn hviken type flekkfjerner har du brukt. Er jo viktig at den ikke bleker der flekken har vært.. Hjelp!!!
Gjest Skofantomet Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Har tatt hele trekket i maskin jeg, ingen problem
Hønemor30 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2013 Har tatt hele trekket i maskin jeg, ingen problem hvordan program kjørte du på? Jeg har hjørnesofa,redd det skal bli for tungt for maskina mi
Gjest sug lut Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har det Ektorp-trekket som er nesten hvitt og kan vaskes i maskin, jeg ville nok ikke tatt sjansen på å maskinvaske et trekk som sier at det vil renses. Men du kan jo avveie - hva koster det å rense det mot å kjøpe nytt trekk dersom det går galt.
Miss Chocolate Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Åå, si fra hvordan det gikk om du prøver! Jeg har også trekk som må renses..
Gjest Skofantomet Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 Har tatt hele trekket i maskin jeg, ingen problem hvordan program kjørte du på? Jeg har hjørnesofa,redd det skal bli for tungt for maskina mi Nå har jeg kun kommet til trekkene på putene desverre ( kjørte det på finvask, 30 grader ). Men vet ikke om du får plass til det svære trekket?
Hønemor30 Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2013 Men putetrekkene ser greie ut eller? Jeg gikk løs på flekkene med vanish for møbler, har tatt flekkene som ikke er så synlig først for å se hvordan stoffet reagerer, ser foreløpig bra ut!
Mamma&skatt Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 Vask trekket på ullprogram og ta det på mens det er fuktig. Trekket kan bli ødelagt av vask, men kan tåle 1 eller 20 vask, vet ikke når det ikke tåler mer pga ulike vaskemaskiner etc. Er den offisielle beskjeden. Hilsen ex Ikea ansatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå