Gå til innhold

Har du erfaring med å fjerne flekker på ektorp sofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har svanby beige trekk, som det står at skal renses...

Vurderer prøve meg på å vaske det på ullprogrammet etter å ha googlet litt.

Men enkelt flekker , her og der, kan jeg bruke noen flekkfjerner, spraye på eller noe?? Og evn hviken type flekkfjerner har du brukt.

Er jo viktig at den ikke bleker der flekken har vært.. :) Hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Skofantomet
Skrevet

Har tatt hele trekket i maskin jeg, ingen problem :)

Skrevet

hvordan program kjørte du på? Jeg har hjørnesofa,redd det skal bli for tungt for maskina mi :)
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har det Ektorp-trekket som er nesten hvitt og kan vaskes i maskin, jeg ville nok ikke tatt sjansen på å maskinvaske et trekk som sier at det vil renses. Men du kan jo avveie - hva koster det å rense det mot å kjøpe nytt trekk dersom det går galt.

Skrevet

Åå, si fra hvordan det gikk om du prøver! Jeg har også trekk som må renses..

Gjest Skofantomet
Skrevet

hvordan program kjørte du på? Jeg har hjørnesofa,redd det skal bli for tungt for maskina mi :)

Nå har jeg kun kommet til trekkene på putene desverre ( kjørte det på finvask, 30 grader ). Men vet ikke om du får plass til det svære trekket?

Skrevet

Men putetrekkene ser greie ut eller? :)

Jeg gikk løs på flekkene med vanish for møbler, har tatt flekkene som ikke er så synlig først for å se hvordan stoffet reagerer, ser foreløpig bra ut!

Skrevet

Vask trekket på ullprogram og ta det på mens det er fuktig. Trekket kan bli ødelagt av vask, men kan tåle 1 eller 20 vask, vet ikke når det ikke tåler mer pga ulike vaskemaskiner etc. Er den offisielle beskjeden. Hilsen ex Ikea ansatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...