Gå til innhold

Huff, i dag er jeg ikke en flott mor altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treåringen er syk på 5 dagen og i dag fikk jeg det også. Omgangsyken. Han er så og si frisk, men holder han hjemme siden han har diare. Jeg derimot er helt slått ut og har ikke ork til noen ting. Så det blir mye sofaligging og filmtitting. Merker at han er rastløs, men jeg flyr fram og tilbake til do og prøver å gi oppmerksomhet mellom slagene. Slitsomt altså, å føle at man ikke klarer å strekke til

Anonym poster: 97abb5ea547026afa7e57b342c271ddf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: 09e487edc7ca98ea80cb7e129d96f31b

Skrevet

slik er det. Her hadde vi det forrige uke, da både jeg og faren var ille på onsdagen. Da handler det egentlig bare om å overleve dagen. Ungene gikk for lut og kaldt vann mer eller mindre. Ingen regler på tv, playstation, godteri eller brus. Nå er våre unger så store at de klarer seg ganske greit selv også da...

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Er man syk, så er man syk. Legg vekk dårlig samvittighet og la ting skure og gå litt. Ingen barn som har tatt skade av en dag hvor mamma er syk og ønsker de enkle løsninger velkommen!

God bedring! :)

Skrevet

Disney er verdens beste barnepasser i slike situasjoner :)

Anonym poster: 89479939865767d61f93c28eda006dec

Skrevet

Her er jeg og lillesøster syk, og mannen er bortreist. Storebror på 9 år har akkurat vartet opp med ostesmørbrød med skinke og ketchup til oss alle. Han syntes det var litt vanskelig med ovnen så han varmet dem i microen, flinke gutten min! Nå blir det nok sofa og tv resten av ettermiddagen.

Ingenting å ha dårlig samvittighet for dette. Alle kan bli syke, og barna tar ikke skade av en dag med tv-titting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...