Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Har dere lest serien? Hva syns dere? Anonym poster: 46c541fa17732cf9fcee902e14a977a3
Gjest MamsMø Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Helt genial!! Har lest den 4-5 ganger
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Da jeg var tenåring, fantastisk. Prøvde å lese i en bok nå som godt voksen og fant ut at det var best å legge de vekk og leve på minnene, for det er ekstremt dårlig språk og ikke akkurat høyttravende litteratur Anonym poster: 05597f2b99aadd4442dbc5fdf2fc6b47
smurfis Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Jeg leste den vel for sånn 20 år siden (kanskje mer?). Elsket den, bortsett fra de siste bøkene som ble litt for mye av det gode. Jeg hørte alltid på Enya når jeg leste bøkene og det gjorde de ennå mer magiske:) Sol, Villemo, Tengel, Heike, Silje...ah:)
ms.Pond Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Språket er ikke mye å skryte av, men historien er fortsatt fantastisk. Har ikke lest den på noen år nå, men leste den sikkert 20-30 ganger da jeg var yngre, så jeg kan den nesten utenat likevel
Tingenes Herre Skrevet 14. januar 2013 #6 Skrevet 14. januar 2013 Da jeg var tenåring, fantastisk. Prøvde å lese i en bok nå som godt voksen og fant ut at det var best å legge de vekk og leve på minnene, for det er ekstremt dårlig språk og ikke akkurat høyttravende litteratur Anonym poster: 05597f2b99aadd4442dbc5fdf2fc6b47 Haha, samme her! Tenkte: Nå skal jeg kose meg med gjensynet, men gaaahh, den er jo virkelig bare elendig skrevet. Perfekt for småkåte tenåringsjenter! For voksne...not so much
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. januar 2013 #7 Skrevet 14. januar 2013 Jeg leste den også for 15-20 år siden. Slukte de første 20-22 bøkene, så fikk jeg plutselig nok Det kom kanskje av at jeg leste de uten opphold, men jeg ble lei av å lese mye av det samme. Det er begrenset hvor mye nytt man kan komme med i så mange bøker. I tillegg er det en sjanger som egentlig ikke fenger meg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #8 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har lest denne serien over 10 ganger tror jeg;) Elsker dem! Det er historien og ikke språket som fenger. Det er en fantasiverden, av og til litt for mye av det gode! Man må bare se fordi de dårlige formuleringene, litt dårlig språk og dårlig oversettelse. Jeg liker best første delen av serien, fra 15- 1700tallet. Historier om ordentlige trollkjerringer og heksemestre. Trollurter og trollsanger. Med Tengel, Silje, Sol, Villemo, Heike, Ulvhedin. Har de siste 15bøkene under bordet akkurat for øyeblikket da jeg nettopp er ferdig med nok en runde. Blir nok ikke så lenge for jeg begynner igjen;) Anonym poster: fbfde20056d2ca6509ed7d3b077a9131
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #9 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har lest denne serien over 10 ganger tror jeg;) Elsker dem! Det er historien og ikke språket som fenger. Det er en fantasiverden, av og til litt for mye av det gode! Man må bare se fordi de dårlige formuleringene, litt dårlig språk og dårlig oversettelse. Jeg liker best første delen av serien, fra 15- 1700tallet. Historier om ordentlige trollkjerringer og heksemestre. Trollurter og trollsanger. Med Tengel, Silje, Sol, Villemo, Heike, Ulvhedin. Har de siste 15bøkene under bordet akkurat for øyeblikket da jeg nettopp er ferdig med nok en runde. Blir nok ikke så lenge for jeg begynner igjen;) Anonym poster: fbfde20056d2ca6509ed7d3b077a9131 Enig med deg. Det er de bøkene som er best Elsker bøkene om Heike. Men språket er dårlig... Det er såpeopera i bokform Anonym poster: 46c541fa17732cf9fcee902e14a977a3
På vei igjen <3 Skrevet 14. januar 2013 #10 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har også lest den serien. Helt genial! Slukte alle bøkene ganske så kjapt
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #11 Skrevet 14. januar 2013 Sukk, I love it. Leste den første gang på ungdomsskolen og var solgt. Har lest den igjen noen ganger, sist da jeg var gravid for to år siden. Litterært blir de dårligere og dårligere, men jeg blir så engasjert og glad i alle mennneskene Margit Sandemo skriver om, så må lese den med jevne mellomrom likevel Anonym poster: b1b3aed586a1ad7f3bb759d2e4532e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå