Gå til innhold

Dere som har dette rose ullundertøyet fra Kari traa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere dere det som vanlige klær hjemme? Trøyen bruker jeg mye på jobb, aldri noe utenpå. Synd å gjemme vekk den fine tightsen også synes jeg.. Kunne ikke gått på jobb med kun den da:p men jeg bruker den mye hjemme, ikke noe utenpå. Er det noen som bruker settet på tur eller noe sånt, uten noe utenpå?

Anonym poster: be7769d09f3e4b73aa02bcaafdf77992

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den ulltrøya med rosemønster på. Men bruker den hjemme som koseplagg, på hytta eller på tur.

Liker ikke å gå med sånne plagg når jeg er ute blandt folk, enten det er rosemønster eller bare grått. Men så er jeg mer en "blusedame" da, som pynter meg litt når jeg skal ut døra .

Anonym poster: 791bb17f5d2513b03953fa44c3c0ed85

Skrevet

Hahahaha, jeg jobber i butikk og her en dag etter jul kom en eldre dame inn i butikken i Kari Traa undertøyet hun sikker hadde fått til jul. Hun trodde kanskje det var en joggedress, men denne damen (som var en slank og flott dame på sikker 60-70 år) spradet rundt i sitt undertøy på kjøpesenteret til alles glede og forlystelse. Var ikke få mennesker som snudde seg etter henne og smilte, pekte og lo stille bak hånden altså.

Jeg synes hun var kjempesøt.

Men jeg hadde absolutt ikke gått på butikken i mine "lange underbukser" altså, uansett hvor fine de er ;)

Alle vet jo at det er undertøy.... Blir som å gå på butikken i strømpebukse og trøye, alle ser at du har glemt å ta på deg kjolen eller skjørtet.

Anonym poster: dcf5942d7819f3e1f9e8c73f16c4671c

Skrevet

Bruker den hjemme og til vanlige hverdager (jobb, besøk, butikk osv). Tightsen brukes kun hjemme som koseplagg eller under boblebukse/annen bukse. De er jo kjempefine, ville for meg vært synd å gjemme de bort. Synes nesten de er for fine for fjellturer og slikt :P

Skrevet

Haha stakkars dame da..:) håper noen sa noe til henne:p det kunne aldri falle meg inn, men jeg tror jeg kunne vært truendes til å bruke kun tightsen til turer i skog og mark liksom.

HI

Skrevet

Ja ikke sant stearin, ullsettet er altfor fint til å gjemme bort.. Dyrt som det er også:P har ikke kjøpt det enda, men kommer mest sannsynlig til å kun kjøpe trøyen, siden tightsen bare blir 'bortgjemt' under buksen.. Det er den for dyr til synes jeg.

HI

Skrevet

Går aldri rundt i bare stillongsen. Genseren bruker jeg til trening eller på vei til/fra hytta.

Har bare genseren (fått). Forøvrig bruker jeg ullnetting som er utrolig mye bedre enn "tette" ullplagg. Hele stillongser bruker jeg utenpå nettingen når det bikker -15 og jeg skal gå på ski.

Anbefaler sterkt aclima ullnetting! (husk å kjøpe damemodell i genser - den har ekstra "polstring" foran brystene)

Anonym poster: 45b484067642dcf60d8226130478d732

Skrevet

Jeg gikk faktisk rundt i stilongsen når jeg var høygravid, siden jeg ikke fikk på meg andre plagg...

Fikk noen blikk :P

Til vanlig bruker jeg slike plagg når jeg er hjemme, trener eller på hytta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...