Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Hei Saken er at jeg fikk for lite lønn i januar, og da jeg sende mail med lovverket om at jeg har rett på penger ved EM til sjefen, fikk jeg ett svar fra lønningsansvarlig med at det hadde jeg jo selvfølgelig. Det hun hadde glemt var å slett mailen fra sjefen til lønningsansvarlig der han har vidresenst min mail og skrevet " Bråker alle de ansatte her så mye?" Er jeg overfølsom nå eller har jeg rett til å være litt sur? Anonym poster: 4bb30937144b9d7fc1bcbef1913cd40d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Mmm vanskelig, har dere ikke tillitsvalgt du kan ta dette opp med? Tror jeg ville gjort det først. Synes den mailen var i overkant frekk jeg, men tror ikke jeg ville brydd meg så veldig ettersom det ikke står noe om navngitte personer i mailen. Anonym poster: 2fd39ebee564b2b61d66000a55e3b53b
Vanillaf@ce Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Jeg hadde vært dritsur, rett og slett. Hadde skrevet den ut og tatt den med på jobb og konfrontert han. Men så sier jeg "PANG!" i det man tenker på en fyrstikk da;)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #4 Skrevet 14. januar 2013 Hvis du gikk rett på lovverk og krav i første mail, synes jeg du "bråker" litt ja. Det kan være en ren forglemmelse, som de må få sjangs tl å ordne opp i. Og hvorfor sende rett til sjefen, når det er løningsansvarlig som fikser ? Ville ihvertfall begynt hos henne. Dårlig kommentar av sjefen ja, men det høres ut som om du overreagerte litt også. Jeg hadde nok formulert meg slik : Hei, jeg ser at jeg ikke har fått lønn for de dagene jeg tok ut egenmld. Kan dere fikse det på neste lønn ? Anonym poster: 029c16d70dabcca279f669e3fb2221b1
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #5 Skrevet 14. januar 2013 Åja, nei det var ikke første mail. Jeg fikk en mail av de der det sto at jeg ikke hadde rett påå penger de og de dagene siden jeg bare har deltidsstilling. Men vaktene var jo satt opp for lenge siden. Anonym poster: 4bb30937144b9d7fc1bcbef1913cd40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå