Mamman til Dutte venter #2 Skrevet 14. januar 2013 #1 Skrevet 14. januar 2013 Vet ikke om dette er riktig forum, men behøver litt hjelp og råd. Tok keisersnitt 14 desember. I romjula begynte såret å veske og jeg dro til legen. Han sa det så fint ut, ikke bekymre meg for litt veske fra såret. Det ga seg ikke, og 3 januar var jeg igjen innom å fikk noen å se på arret. Hadde da fått brev fra fødeavdelingen hvor jeg skulle svare på hvordan operasjonssåret mitt har "oppført" seg siden operasjonen. I brevet fra dem står det at et friskt arr ikke skal veske eller være rødt. Mitt sår vesker og er rødr, men sykepleier som så på det sa det ikke var infisert og tok også crp på meg, som var normal. ' Nå i helga har jeg begynt å blø på den ene siden av såret, i tillegg kommer det gul/grønn veske ut av samme plassen. Over og under arret har jeg i tillegg fått kjempevonde kuler. Disse gjør at jeg ikke kan ha på bukse som går så høyt. Føler meg litt dum hvis jeg skal be dem om å se på det en gang til, siden de har sagt dette er normalt. Men føler liksom at det ikke kjennes helt normalt ut likevel. Og det gjør jo vondt. Ingen jeg kjenner som har tatt keisersnitt har opplevd dette, derfor spør jeg her..
IceNose Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Det høres ut som om du har fått infeksjon..Ta kontakt med legen igjen du.Det er jo ikke sånn det skal være!
Fire småtroll Skrevet 14. januar 2013 #3 Skrevet 14. januar 2013 Ta kontakt med lege igjen, selv om det ikke var infeksjon sist kan det jo ha blitt det nå... Miss ks-sår væsket i 5-6 uker, var inne og lot de se på det et par ganger. De tok bakterieprøver av det, men det var aldri noen infeksjon. Kirurgen sa at alle leges forskjellig og noen produserer mer sårvæske enn andre, jeg skulle bare være glad for at sårvæsken kom seg ut og ikke samlet seg inne i såret.
Flaggermusa Skrevet 15. januar 2013 #4 Skrevet 15. januar 2013 Jeg fikk infeksjon og dro til legen, der skylte de det med noe veske og jeg måtte komme tilbake annenhver dag å skylle og skifte bandasje i en uke ca. Fikk også en salve jeg skulle smøre på. Gikk over etter en ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå