Gå til innhold

Fikk dere noen merkelige plager under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg gikk med nr 2 fikk jeg en "propp" i øret som gjorde at jeg nesten ikke hørte noe, det var veldig ekkelt for jeg kunne høre hvor høyt jeg snakket. Jeg er helt døv på det en øret så å miste nesten alt av hørsel på det andre øret var veldig plagsomt. Det varte i ca 1 mnd i uke 12-13. Jeg fikk aldri noe god forklaring på det av legen.

Og i begge svskapene var jeg veldig plaget med leggkramper men det er en litt mer vanlig plage.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Dott i ørene er visstnok vanlig, øregangene sveller opp litt eller noe. Kan herved meddele at jeg har hatt dott i begge ører i over tre måneder nå...konstant...og når du sier det tror jeg jammen ikke jeg har hatt det denne helgen :o

Forrige gang fikk jeg ohmygodnasty utflod.

Og en gang våknet jeg av at jeg hadde fjertet under dyna og holdt på å kveles av lukten hahaha!!

Denne gangen får vi se...har hatt litt tendens til restless legs :( ellers vanlige, kjedelige plager, kvalme, hodepine osv...

Skrevet

Jeg klarte ikke spise krydret mat med førstemann :/

Av en eller annen grunn kjente det ut som om det brant på tunga :(

Ble mye melk, "plain" kjøtt og grønnsaker ;)

Skrevet

Jeg blødde neseblod hver dag da jeg våknet. Dette startet i uke 12 og sluttet umiddelbart da jeg hadde født.

Anonym poster: 9c31caa2b3002c49e1fa027a11953bbe

Skrevet

Jeg begynte å snorke noe helt vanvittig! Jeg har alltid sovet stille og rolig, da durte jeg som en skurtresker!

Skrevet

Høres ut som en hval med tett blåsehull når jeg slapper av eller beveger meg, har ikke noe å si hva jeg gjør egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...