snartnr3imagen Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Hei! Jeg trener mye styrketrening og lurer i den forbinnelse på, om det er noen her som har erfaring/kan noe om øvelser/ hva man bør unngå eller være forsiktig med når man er gravid ? Ønsker å fortsette med trening så lenge formen holder:)
lillagiraff Skrevet 14. januar 2013 #2 Skrevet 14. januar 2013 Du skal etterhvert ikke ligge på ryggen og ta benkpress og sånn. Også får du se Ann hvordan det går med markløft og knebøy etterhvert, jeg måtte kutte ut det mot slutten. Ta uansett lettere vekter. Pushups kan du ta på en stepkasse, det løser mageproblemet;) Anbefaler slyngetrening, jeg fikk vekk en mild bekkenløsning med tre slyngeøvelser og svømming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå