Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Vi ønsker å flytte til en annen kommune og har barn i Bhg. Hvordan er regler for å få plass nå på våren? Må vel søke 1. Mars om plass i august.. Men da står vi kanskje uten plass frem til det? Vi ønsker å flytte relativt fort nå. Noen som vet? Anonym poster: a46c06b3c6686d5fde9d46d8d03b73ef
SmellyCat Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Vi gjorde det nettopp. Du må søke både løpende- og ordinært opptak ja. Nå må du bare krysse fingrene for at det er noe ledig i kommunen du flytter til. Vi hadde flaks og fikk plass når vi ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå