Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Er det fremdeles slik at man får velge mellom kirurgisk eller medikamentell abort? Vi er gravid med barn nr 4 og vi er veldig usikker om vi har kapasitet og økonomi til en til. Forholdet er heller ikke på topp akkurat nå og har barn som krever ekstra oppfølging. Vi føler vi har mer enn nok med 3 og er redde for at alt ryker hvis vi får nr 4. Samtidig vet vi ikke om vi klarer en abort. Jeg har tidligere hatt flere utskrapninger, men det har vært ufrivillige aborter. Jeg kjenner at hvis jeg skal ta en abort så ønsker jeg kirurgisk abort. Jeg vet ikke om jeg klarer medikamentell abort. Har tidligere hatt SA rundt uke 12 i svangerskapet og glemmer aldri det synet som møtte meg da jeg satt på do og presset ut spiren. Det var en psykisk påkjenning. Jeg blir dårlig av tanken på medikamentell abort og tror ikke jeg klarer å gjennomføre det.. Vi brukte prevensjon, men ble gravide likevel. Anonym poster: ea5220542d5d2db3d9268da5845ecc8b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Hvis du leser igjennom det du selv har skrevet, så finner du svaret <3 Anonym poster: f0e24c36f707bc8ce8be5837e694daae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå