Gå til innhold

lekegrind eller ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mannen har en diskusjon gående her.

jeg ønsker å anskaffe en lekegrind til tredjemann, mens mannen sier det ikke er noen vits i det.

grunnen til at jeg ønsker å skaffe en er at vi har to ganske aktive gutter på snart tre og to år, og jeg er litt skeptisk til å la den lille være på gulvet nær de er på sitt mest aktive, vi har også to hunder som har en tendens til å bli litt gira av og til.

hva syns dere om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekegrind absolutt :) Kan du senke skuldrene og ikke holde øye med den minste hele tiden :)

Anonym poster: cdb4e307f988ceab6511dabee8fda655

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Eldre søsken og hund var hovedgrunnen til at vi brukte lekegrind. Det er veldig greit å få minstemann opp fra gulvet når man f.eks skal lukke opp døren, lage middag og lignende. Dessverre kan det ofte gå litt hardt for seg med både gira bikkjer og eldre søsken, så jeg ville absolutt gått for en lekegrind.

Skrevet

syns også det, hadde nå ikke det til noen av guttene men syns det ville vært greit med en nå

Skrevet

kjøpte lekegrind til nr 2 pga nr 1 og hunden. Ble egentlig ikke så mye brukt.. Babyer er jo så gode å holde på :))

Anonym poster: a3bcffbcc7a95e5eddbb9fe17c4085ce

Skrevet

Vi hadde hverken hund eller andre barn, men hadde stor nytte av lekegrind. Spesielt en periode der hun hadde lært å åle seg fremover og var spesielt interessert i stikkontakter og varmeovner - kjekt å kunne bevege seg fra rom til rom i huset uten alltid å måtte ha ungen på armen!

Skrevet

Jeg ville skaffet det av de grunnene du ramser opp!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Lekegrinda var veldig god å ha, i flere måneder.

Der sov de formiddagslur, der lekte de, der "oppbevarte" vi ungene for å få gått på do, der var de ganske trygge for hund og større søsken osv. Lekegrind er gull!

Skrevet

Lekegrind er kjekt å ha. Har hatt det siden gutten var nyfødt, han er 5 mnder nå. Legger han der om morgenen før jeg får tent opp(med tanke på at det er kaldere på gulvnivå), han har den ene babygymmen oppi der.

Bruker også lekegrinda til å kle på han ytterklærne når han ligger der.

Legger han også der hvis jeg må ut av stua pga hunden. Ikke at hunden hadde gjort han noe, fordi hunden følger etter meg stort sett. Men vet aldri...

Skrevet

Vi har hatt lekegrind til andremann pga storebror. Med førstemann var det ingen vits i lekegrind, så det var egentlig bare tilfeldigheter som gjorde at vi hadde det nå til minstejenta.

De første tre månedene brukte vi den veldig mye. Storebror var nysgjerrig, og kunne lett være litt for røff med henne hvis hun lå i vugge eller vogn og sov, men dersom vi la henne i lekegrinden inn mot veggen nådde han ikke inn til henne, men kunne likevel stå og kikke på henne. Han syntes det var stor stas:-) Hun sov veldig mye i lekegrinda si på dagtid.

Nå er hun snart et år og vi bruker den fremdeles endel. Ikke like mye, og ikke hver dag, men den er gull verdt hvis storebror er i vill lek på gulvet, eller jeg skal en kjapp tur i postkassen, på do e.l., da vet jeg at hun ikke raller rundt og slår seg helseløs;-) Hun er vant til å vær i lekegrinda, og trives der.

Dessuten er lekgrinda super som leke-oppsamler om kvelden! Deilig å bare hive lekene oppi når ungene har sovnet:-)

Det går jo an å kjøpe brukt på finn, så slipper dere å punge ut så mye...

Anonym poster: 328b6e8d0800670da645342aadb47c9e

Skrevet

Kjøp en lekegrind som også kan brukes rundt peisen eller grillen senere. Finnes slike som fungerer som mer enn lekestue :)

Med hund og småsøsken høres det absolutt ut som en lur investering.

Anonym poster: 659bdf567f2d571c9befe441efba39a9

Skrevet

Lekegrind er genialt, vi har det primært fordi det er så gulvkaldt.

Anonym poster: 48744f19a31f361c78ad8390c85d3369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...