Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Sliter med å finne ut hva jeg skal skrive, og hvordan jeg skal formulere meg.. Lang historie kort, jeg har halvsøsken jeg ikke kjenner, men tenkte å prøve å få kontakt med de, de vet om meg, men jeg har ikke villet hatt kontakt med de. Hva i alle dager skriver man? Noen som har opplevd det samme? Den ene eller andre veien? Anonym poster: f9044589605cc422c37c148922767d7a
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Du som er på den andre tråden også? Hvordan du skal finne dem? Jeg fant min halvbror på FB og tok kontakt med han der. Han visste om meg men jeg ville ikke ha kontakt med han pga han har kontakt med vår far som jg ikke vil ha noe med. Tilslutt addet jeg han og chattet litt om "vær og vind" (Ikke så lett å bli kjent over chat da) Etter hvert reiste jeg til landet han bor i med en venninne (bodde på hotell) Og vi ble da bedre kjent.. Har vært der flere ganger og han her. Vi har ikke så nært forhold som jeg skulle ønske, men det er et bånd der. Det er dessuten mye vanskeligere når vi bor så langt fra hverandre. Han er dessuten en av de mest genuine jeg kjenner og ja jeg andrer på at det tok så mange år før jeg ville ha kontakt med han! Jeg har gått glipp av en viktig del av meg av den grunn! Anonym poster: eb14ba6b210568699df087bab724bed9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Nei, det er ikke meg. Var du ikke redd for å bli avvist? Jeg er ganske redd for det, men vil jo prøve. Har jo gått glipp av mye, men vet ikke hva jeg skal si eller skrive. Anonym poster: e4b2bd6f6766dd902200e653530cfeb2
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Jeg er HI, men fikk forskjellige koder.. Anonym poster: e4b2bd6f6766dd902200e653530cfeb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå