Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 tenker da på de vanlige sykdommene som omgangsyke, influensa og sånt. Hvor mye leker dere med barna da? Finner dere på ting når det står på som verst? Denne helga har jeg vært utslått med omgangsyke, og har derfor ikke klart å leke eller underholde 2åringen noe særlig. Han har lekt fint selv, men og kjedet seg masse. Får så dårlig samvitiighet. :s Har ikke vært utenfor døren engang, for det har vært så kaldt, og er jo umulig når man må ha en do i umiddelbar nærhet. Heller ikke hatt besøk selvsagt.. vanligvis så pleier jeg alltid å klare å ut litt, eller leke litt om jeg har influensa og sånt, men med omgangsyke så var jeg helt utslått. Fikk heller ikke sove noe sårlig. Anonym poster: d7eeaf74bab48d02f4bc75f61e83912b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 er du syk så er du syk, barnet ditt lider ikke av å ha en syk mamma som er for slapp til å leke. dette kommer ikke til å farge han i det hele tatt, slapp av og legg fra deg den dårlige samvittigheten din! Anonym poster: d208a469d952fdaf67f72bb32a1bf6ba
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Har man influensa er det svært tvilsomt at man i det hele tatt er i stand til å ivareta barn, og mens omgangssyken står på som verst - altså at man f.eks sitter på do og kaster opp i en bøtte ti ganger i timen - sier det seg selv at ingen leker med ungene. Anonym poster: eeb813b6d0b89259d04b958124779f53
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Jeg har bare vært syk èn gang i løpet av de 5 årene jeg har vært mamma (bank i bordet), og da var selvsagt mannen min like syk. Vi lå i hver vår etasje og var helt elendige. Jeg klarte å ringe mamma så hun kom over og fulgte ungene i barnehage og hentet de hjem til seg om ettermiddagen. Tanken på å LEKE med ungene var ikke-eksisterende, jeg var helt slått ut. Anonym poster: 5bb96f52af1f0b341445128e268cb64d
geitemarken Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Huff, vi voksne hadde omgangssyke i helgen og var ikke i stand til å ta oss av lille. Heldigvis hadde hun vært symptomfri i 48 timer og vi hadde snille besteforeldre i nærheten. Så hun har vært borte hele helgen og kom hjem i kveld. Vi er fortsatt slapp, men nå klare vi nå iallefall å smøre litt mat og prate litt. Blir nok bedre når vi får spist oss opp. En gang da jeg var alene fikk jeg influensa. Eneste jeg klarte var å gi frokostblanding å slå på tv. Klarte ikke en gang å skifte bleie. Jeg fikk heldigvis ringt ei venninne og hun kom og hentet jenta. Dette er de to eneste gangene jeg har vært så dårlig at det faktisk ikke har gått. Jeg har hatt omgangssyke tidligere og tatt meg av ungene og bare fått det til å gå på et vis, men de to gangene gikk det faktisk ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Ikke vær så hard med deg selv Ingen som hadde forventet at du skulle leke med en 2-åring når du er så syk. Anonym poster: bdd96971acd69e291a0a58c3ead7b738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå