Gjest Ziva Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 I hvertfall når gubben klarer å lure kjerringa på over 40 og stiv som Knerten ned slalombakken på langrennski. Så her ligger jeg nå rett ut på sofaen med blått kne, lilla skinke, hoven albue og en rygg som ikke kommer tilbake til normalen på minst 1 uke. Jeg HATER langrennski!!! Og helgens gullkorn kom fra huset 6åring. Mamma du ser ut som Knerten du, dere er like stive!!!
Gjest -Truseløs- Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Huffda! God bedring. Jeg har mine dager på slalomski der det går som det suser - andre dager ligger jeg i bunnen av bakken...
Gjest sug lut Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 HAHA, du er rett og slett Knertens Karoline på ski? Synes jeg ser deg for meg, må ha vært et fantastisk syn! God bedring og jeg håper han luringen som fikk deg til å gjøre det nå ser sitt ansvar og varter deg opp i din elendighet!
Iiiiik Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Høres vondt ut! Og litt morsomt, sånn på avstand.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Jeg ler litt inni meg når jeg tenker på hvordan det så ut for eventuelle tilskuere, samtidig har du all min sympati! Håper han gjør det godt igjen nå, det fortjener du. Og lurer på hvilke hensikter han hadde når han sender sin kjære nedover en slalombakke i langrennsski. Det kan jo umulig ende godt!
Gjest Ziva Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 HAHA, du er rett og slett Knertens Karoline på ski? Synes jeg ser deg for meg, må ha vært et fantastisk syn! God bedring og jeg håper han luringen som fikk deg til å gjøre det nå ser sitt ansvar og varter deg opp i din elendighet! Hans straff ble hjemmekontor/pleiekjerringadag i morgen. Har nemlig vaskedag og bare 6 hauger med tøy som må vaskes. Og det må han gjøre for jeg klarer ikke. Og som tilleggstraff må han ut å kjøpe sushi til meg. Må jo få god mat nå hans skyldfølelse skal melkes for alt den er verdt i øyeblikket. Det fortjener jeg nemlig nå.
Gjest Ziva Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Jeg ler litt inni meg når jeg tenker på hvordan det så ut for eventuelle tilskuere, samtidig har du all min sympati! Håper han gjør det godt igjen nå, det fortjener du. Og lurer på hvilke hensikter han hadde når han sender sin kjære nedover en slalombakke i langrennsski. Det kan jo umulig ende godt! Vi skulle "bare" ta snarveien ned bakken for å komme tilbake til hytta. Og det var nok et syn uten like for de som tok skiheisen opp.
Gjest Ziva Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Høres vondt ut! Og litt morsomt, sånn på avstand. Jævlig vondt og garantert morsomt for alle bortsett fra meg.
Gjest Nerdens'mus Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Hvordan fargekode hadde den bakken? God bedring.
Gjest Ziva Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Ingen aning, farlig nok for meg tydligvis
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Hehehe... Du er gal!! Men stakkars deg, du har all min sympati Godt du har meg til å holde deg med selskap på wordfeud da, siden du tydeligvis blir liggende sånn ei stund *Venter på at nobliganen er ute av kroppen sånn at vi kan spille litt mer* God bedring da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå