Gå til innhold

Positivt og negativt samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting er ikke som det skal mellom mannen og meg. Det er det lenge siden det var. Sist helg var jeg bortreist i noe jobb greier. Mange av gutta på jobben flørter med meg til tross for at jeg er mindre pen og stor.

En titt naken i et helfigurspeil gjorde i alle fall en ting klinkende klart for meg, jeg kommer aldri til å være utro uansett hvor lyst jeg måtte ha eller finne ny type dersom jeg ender opp som singel.

Etter å ha gått ned 50 kg ser kroppen min rett og slett for JÆVLIG ut. Magen henger og slenger. Puppene er rare og slaskete (takker Gud for fantastiske bh'er). Resten av kroppen ser for jævlig ut også....

Og nei. Det er ikke bare og operere. Det er laaaaange ventetider i det offentlige og ikke har jeg penger til å betale det selv.

Anonym poster: 35cde929c2c2c5a53c39ffca2e95d02e

Videoannonse
Annonse
Gjest -Truseløs-
Skrevet

"Godt" det finnes flere som meg ;) Men fra spøk til alvor. Sett deg opp på venteliste - det er bedre å komme til sent enn aldri!

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Når det gjelder deg og mannen din, så var det leit å høre. Men jeg skjønte ikke helt hva som var problemet der...

Skrevet

Ikke noe problem, bare en konklusjon :-)

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Ikke noe problem, bare en konklusjon :-)

Krysser fingrene for at det kommer til å gå bedre etter hvert!
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Er helt enig i at det er bedre å få gjort det sent, enn aldri.

Om du er så misfornøyd at det går utover livskvaliteten din da..

Men jeg vet med meg selv at jeg ikke ser meg selv slik andre ser meg, så det er jo ikke sikkert det égentlig er så dårlig "stilt" med deg som du tror ;)

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Det er også et godt poeng! Man tror ofte ikke så godt om seg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...