Gå til innhold

Glad...


Cosinus3

Anbefalte innlegg

Halloen damer

Jeg må bare si at jeg er så glad for å være gravid igjen, og selv om det er tidlig så er det jo 90% sannsynlighet for at det går bra. Jeg er jo også kvalm og trøtt, men det er jo verdt det når vi vet hva det skyldes. Vi har ikke sagt noe til noen enda og det er så fint å ha en hemmelighet og overraskelse. Jeg gleder meg til å fortelle besteforeldrene at vi skal ha et barn til.

Tenk så heldige vi er som er gravide! Hurra for oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også superhappy for å være gravid igjen :D Men jeg kjenner jo at det er stress å kombinere svangerskapsplager med en jobb som innebærer stort ansvar og fysiske utfordringer...

 

Har allerede fortalt det til mamma og søsteren min og de ble kjempeglade :D Ellers er det kun mannen som vet det. Gleder meg aller mest til å fortelle ungene om det! Tenkte fortelle dem det etter 12 uker, eller muligens etter tidlig UL i uke 10, men håper vi kan vente til uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er glad! Og litt småstressa, og litt nervøs...kanskje litt redd og, ikke planlagt, liten leilighet,men mest glad! 3. barnet. Tenk det. Jeg har jo en jente og en gutt fra før, og da tenker jeg ført på hvem som kommer nå. For jeg har jo begge kjønn fra før, det finnes ikke ett tredje kjønn- hehe. Mange rare tanker gitt. Har allerede surfet litt på barnevogner. Jeg har slitt ut 4 barnevogner så her er ingen arvevogn. Tittet litt på bumble ett eller anna indie.

 

Jeg har fortalt det til 2 på jobben. Hun ene gjettet det.... 2 venninner vet det og. Vil fortelle mamma på bursdagen hennes i februar, men spørs om jeg klarer å skjule det så mye lenger... Barna får vite det etter ul i mars.

 

Men som sagt, mest glad;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at det er så mange her som venter nummer 3! Jeg er også litt redd og nervøs for alt som kan gå galt, men prøver å være positiv og glede meg for fet tror jeg er viktig!

Jeg syns bi bør fortelle hverandre om alt som går bra så slipper vi å bekymre oss mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nummer tre :-) Siden denne kom litt før planlagt, noe som betyr at jeg må jobbe hardt for å få fast jobb etter endte studier i juni, jobber jeg ennå litt med den gleden... Misforstå meg rett; vi ønsket oss veldig tre barn, og jeg gleder meg veldig til å bli mor til tre! Men jeg hadde gledet meg sånn til at denne siste gangen skulle jeg kunne nyte svangerskapet i ro og fred uten å stresse med penger. Sånn ble det altså ikke. Jeg har nå vært student ved alle tre svangerskapene ;-) Det er liten vits i å planlegge livet, for det blir aldri som en har tenkt uansett. Det har jeg i alle fall lært! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter også nummer tre :-) Siden denne kom litt før planlagt, noe som betyr at jeg må jobbe hardt for å få fast jobb etter endte studier i juni, jobber jeg ennå litt med den gleden... Misforstå meg rett; vi ønsket oss veldig tre barn, og jeg gleder meg veldig til å bli mor til tre! Men jeg hadde gledet meg sånn til at denne siste gangen skulle jeg kunne nyte svangerskapet i ro og fred uten å stresse med penger. Sånn ble det altså ikke. Jeg har nå vært student ved alle tre svangerskapene ;-) Det er liten vits i å planlegge livet, for det blir aldri som en har tenkt uansett. Det har jeg i alle fall lært! :-)

 

Jeg ser den! Jeg tenkte begynne å mase på samboeren min om flere barn rundt sommertid. Tenkte å time permisjon litt bedre denne gangen. Samboeren min har ett enmannsfirma som har sesongen sin fra mars til oktober... Akkurat når permisjonen min er ferdig og han sin skal begynne... Blir 3 mnd ulønna perm. på meg igjen ser det ut til... Men jeg glergruer meg;)

 

Over til noe litt annet: jeg får ikke igjen knappen på buksa mi jeg. 5 uker og får ikke igjen knappen. 3.gangs damer-får dere igjen knappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fint igjen knappen, men sluttet med stramme, lave bukser forrige uke ;-) Er mye oppblåst, så det er ubehagelig, men tror jeg får de igjen ennå assa :-)

 

Skal dere ta tidlig ultralyd? Jeg har ikke gjort det før, og er egentlig imot ultralydhysteriet... Men nå vurderer vi å ta en titt rundt uke 12 før vi forteller barna. Eldstemann kommer til å fortelle det til Gud og hvermann når han får vite det, så jeg tenker det er litt greit å vite at det faktisk et noe der verdt å fortelle om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på tidlig ul når jeg er 12 uker. Har vært på det de 2 andre gangene og. Jeg vil vite at der er noe først og fremst, og at den har det den trenger for å leve. Jeg vil ikke få en slik beskjed i uke 18 etter å ha fortalt alle. Og så er det jo kjekt å se da;) forrige gang var jeg hos en som syntes det var så morsomt med 3D på så tidlige foster. Så jeg har en 3D film av 2.mann i 12 uke:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3! Eller dvs det er mitt 7.svangerskap, da.

Har vært på tidlig ultralyd pga en historie med aborter, og alt var bra så langt (7+3). Skal på et par ultralyder til før den ordinære.

 

Har ikke noe problem med knappen ennå, har gått ned i vekt. Og magen min har kommet sent med begge barna, rundt 5 mnd med førstemann og 4 mnd med andremann. Spent på hvor tidlig den kommer denne gangen, under et år siden jeg fødte sist :-)

Endret av Barbarella og froskebarna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å gå med bukser som er trange i livet, fordi det er ubehagelig med press rundt magen. Ikke mange bukser jeg faktisk kan bruke nå da, men sånn får det bare være :P

 

Denne gangen har vi faktisk tenkt oss på tidlig UL i uke 10, for å se at alt står bra til, antall fostre osv. Aldri vært på tidlig UL før, så dette blir første og siste gang :) Trodde jeg var imot sånt jeg også, men merker at jeg blir mer og mer bekymret for hver graviditet, så må bare gjøre det for å få ro ;) Og ikke minst før vi sier det til ungene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går bestilte jeg time til tidlig ultralyd :-) det blir rett før 12 uker, og hvis alt ser greit ut da tenker jeg vi kan fortelle det til barna :-) Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 her og :) spennnde!

5+0 i dag, så tidlig enda. Har sust gjennom de første to svangerskapene, å regner m dette går fint og.

Tar 2 tidlig UL. Uke 8: sjekke at babis er inni livmoren etc. Uke 12 for å sjekke nakkefolder mm. Synes det er en grei forsikring.

5 år siden forrige graviditet, så merker jeg har glemt litt hvordan det var... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg skal også ha nr 3 :)

Har en gutt på 4 år og ei jente på 8 mnd, så denne var ikke planlagt :P Men gleder meg veldig da :) Vet ikke egentlig hvor langt jeg er på vei, da jeg ikke har fått igjen mensen etter forrige fødsel, men jeg tror jeg er ca 7 uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det også nr 3 :) Ikke helt planlagt,men gleder oss masse. Har 2 tette fra før, 2 jenter,eldste blir 6 i mars og yngste blir 5 i mai :) Håper virkelig alt går bra denne gangen også! :)

Har ikke tenkt på tidlig ul enda,men hadde jo vært litt betryggende med en tidlig ul,så vi får se :) Er nå 5+4, termin 28 sept. foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...