min<3 Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Sov hos mine foreldre i natt og på mitt gamle rom henger det 4 speilfliser fra Ikea som tilsammen lager et kvadrat. Når man står akkurat i midt ''skillen" og speiler seg blir man jo helt utrolig slank og lekker :-) hadde glemt den greia der jeg...var oppe et par ganger da og ble no innmari fornøyd ;-)
Gjest Kira Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 30 sekunder med lykke er bedre enn null
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå