Gå til innhold

En positiv ting ved å være stygg er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at ingen andre enn mannen din flørter med deg ute, så sjalusiproblemer er ikke-eksisterende! En befrielse egentlig. Har to pene venninner, som klager at de blir oppfattet som at de flørter bare de snakker med et mannfolk. Fordi de er slående vakre og sexy. Jeg derimot kan le og fjase med kompisene, fedre på skolen og trening, uten at jeg noen gang blir oppfattet som flørtende, og ingen prøver seg på meg eller synes jeg er attraktiv.

Tok lang tid før jeg fant samboer, han har blitt bedratt mange ganger, men har aldri tvilt på at jeg er trofast og ærlig, både fordi jeg ikke flørter med noen, og fordi ingen finner meg attraktiv.

Så her gjaldt det å snu det negative til det positive. I mine yngre år prøvde jeg alt jeg kunne for å være pen, og ble mobbet, skuffet og ledd av gang på gang. Mye bedre å akseptere hvem man egentlig er :)

Anonym poster: df0d47fed681502b481a212b5626061d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den.

Hilsen normalt pen

Anonym poster: b44d12d8ca79c68488814bcc89443aaf

Skrevet

Jeg er sikker på at du ikke er stygg! Du er kanskje ikke slående vakker, men vedder på at du ikke er stygg. Ingen er i grunn det. Noen blir stygge fordi de har så grusom personlighet, men er man er flott person blir man aldri stygg.

Anonym poster: 3a17418f591bb9248c3c0b8910f75908

Skrevet

Jeg er sikker på at du ikke er stygg! Du er kanskje ikke slående vakker, men vedder på at du ikke er stygg. Ingen er i grunn det. Noen blir stygge fordi de har så grusom personlighet, men er man er flott person blir man aldri stygg.

Anonym poster: 3a17418f591bb9248c3c0b8910f75908

Jeg vet at jeg er stygg, skal ikke fortelle hvorfor (lang historie), og får ikke gjort noe med det. Men endelig har jeg akseptert meg som jeg er og forventer ikke at folk skal synes jeg er pen eller forvente at samboer skal ha lyst på sex med meg for eksempel. Venter ikke lenger på komplimenter fra venninner a la "så fin du var" når jeg pynter meg. Og når man ikke har forventninger til urealistiske ting, så blir man heller ikke skuffet.

HI

Skrevet

Jeg er til dels enig i at det er greit å være realistisk når det gjelder sitt eget utseende. Men selv om du ikke er pen tradisjonelt sett, må jeg si at det ikke er noen grunn til at andre ikke kan se på deg som vakker. Høres ut som en søtsuppe-klisjé, men jeg har venninner som jeg da jeg møtte dem synes var lite å se på, men som jeg i dag liker å hvile øynene på, fordi deres indre er fylt med en strålende godhet og skjønnhet. Som om personligheten legger et vakkert filter på dem og skinner igjennom det fysiske ytre.

Vedder på at du er en av dem.

Skrevet

Ser den.

Hilsen normalt pen

Anonym poster: b44d12d8ca79c68488814bcc89443aaf

Hehe :)

Skrevet

Jeg er til dels enig i at det er greit å være realistisk når det gjelder sitt eget utseende. Men selv om du ikke er pen tradisjonelt sett, må jeg si at det ikke er noen grunn til at andre ikke kan se på deg som vakker. Høres ut som en søtsuppe-klisjé, men jeg har venninner som jeg da jeg møtte dem synes var lite å se på, men som jeg i dag liker å hvile øynene på, fordi deres indre er fylt med en strålende godhet og skjønnhet. Som om personligheten legger et vakkert filter på dem og skinner igjennom det fysiske ytre.

Vedder på at du er en av dem.

Jeg har dessverre ganske kjedelig personlighet og "stråler" ikke. Har vært mye mobbet, på grunn av både utseende, klær (kommer fra veldig fattig familie) og andre ting gjennom hele barndommen, og har ingen venninner i dag. Er snill og stiller opp for folk osv, men ingen sprudlende kilde.

HI

Skrevet

Nå mente jeg ikke at de nødvendigvis er sprudlende, bare at de er gode, empatiske, vennlige, ærlige, etc. Legg hva du vil i det. Jeg mener bare at det er godt mulig at dine nærmeste ser på deg som skjønn.

Skrevet

Samboeren din mener nok at du er skjønn ;)

Anonym poster: e682a642dcc9bb40479fd40c95a32efd

Skrevet

Snille mennesker er de vakreste ;):)

Skrevet

Samboeren din mener nok at du er skjønn wink.png

Han ønsker ikke å ha sex med meg eller noe annen form for lidenskap, fordi han fysisk ikke tenner på meg dessverre.

HI

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Han ønsker ikke å ha sex med meg eller noe annen form for lidenskap, fordi han fysisk ikke tenner på meg dessverre.

HI

Hvorfor er dere samboere??
Skrevet

HI

Kjære deg, da har du ikke funnet mannen i ditt liv ennå :( Slik skal det ikke være! Og jeg er sikker på at du er pen på din egen måte, for det finnes ingen som er tvers igjennom stygg.

Anonym poster: c72a2e0bbf30463bb12840b3b2b6e351

Skrevet

Huff Hi, nå fikk jeg veldig vondt av deg. Høres ikke ut som du har hatt et godt liv med tanke på det du forteller.

Men, du virker no som en fantastisk dame selvom, og jeg er sikker på at du er sjarmerende på din måte :)

Ellers syns jeg det er bra at du har akseptert deg for den du er, det er det ikke mange som gjør! :)

Sender en gooood klem!

Skrevet

Eh, du har jo egentlig bare "akseptert" noe du slett ikke burde.

Det finnes få mennesker som er så "stygge" at de faktisk bare skal ta til takke.

Og årsaken til at menn er sjalu handler ingenting om hvordan man ser ut, men hvordan mannen er!

Jeg er over snittet pen, og i tillegg både utadvendt og selvsikker. Jeg er også flørtete av natur, og har bedre relasjoner med menn enn kvinner, både privat, profesonelt og ute på byen. Likevel er ikke min mann sjalu, fordi han er trygg på meg, og ikke minst på seg selv. Enkelt og greit.

Sjalusi handler stort sett om den sjalu parten (i normale relasjoner uten utroskap, overdreven fløting mv)

Og en samboer som ikke ønsker å ha "lidenskap eller sex" med deg, kan da umulig være mannen i ditt liv?

På den annen side, skulle han så være det ut fra dine kriterier, så er jo følgelig det hyggelig for deg, og jeg skal ikke kimse av et forhold som er godt altså...

Skrevet

Har du hørt Luxus Leverpostei sin "She looks like hell"? (Men jeg får ha a for meg selv)

Anonym poster: 1c5df5237416777089c79b3e425348b4

Skrevet

Husker jeg for mange år siden spurte en jeg kjente hvordan det kunne ha seg at jeg bare hadde så utrolig pene venninner, jeg som var så ordinær. Jeg ble helt sjokkert over svaret: "Ingen av dem er spesielt pene. Det er bare du som er så glad i dem!"

På langt nær alle disse er spennende, sprudlende og sjarmerende jenter. Flere er rolige og sjenerte, men snille og vennlige. Andre er morsomme, men ikke så snille. Alle har sine kvaliteter. Du har helt sikkert det som gjør deg til et flott menneske!

Anonym poster: 4b10b65d65daa1ee65c04aa5bcbd895c

Skrevet

at ingen andre enn mannen din flørter med deg ute, så sjalusiproblemer er ikke-eksisterende! En befrielse egentlig. Har to pene venninner, som klager at de blir oppfattet som at de flørter bare de snakker med et mannfolk. Fordi de er slående vakre og sexy. Jeg derimot kan le og fjase med kompisene, fedre på skolen og trening, uten at jeg noen gang blir oppfattet som flørtende, og ingen prøver seg på meg eller synes jeg er attraktiv.

Tok lang tid før jeg fant samboer, han har blitt bedratt mange ganger, men har aldri tvilt på at jeg er trofast og ærlig, både fordi jeg ikke flørter med noen, og fordi ingen finner meg attraktiv.

Så her gjaldt det å snu det negative til det positive. I mine yngre år prøvde jeg alt jeg kunne for å være pen, og ble mobbet, skuffet og ledd av gang på gang. Mye bedre å akseptere hvem man egentlig er smile.png

Da betyr det ikke nødvendigvis at venninnene dine er spesielt pene, men at mennene deres har sjalusiproblemer. Har og hatt en eks som ble fly forbanna fordi jeg snakket med mannlige kolleger, og jeg ser helt normal ut. Han var psyko og gjemte blant annet sminken min fordi han mente jeg sminket meg for andre menn. Jeg holdt ut med han i fire år og vi fikk et barn sammen. Blir også sjekket opp ute veldig ofte, men da tenker jeg det mer er fordi mannsgrisene der ute tar det meste;) Så tenker jeg at det ikke finnes stygge mennesker - det kommer an på øyet som ser!

Anonym poster: 98af0117e1185f392107579526a3f604

Skrevet

For meg er det i hvert fall ikke en befrielse. Jeg trenger oppmerksomhet fra andre i blant. For meg er det en bekreftelse som er gøy å få :-)

Anonym poster: 75f0da2586fc4463c597f378bf98a282

Skrevet

Kjære deg. Uansett hvor stygg du måtte tro du er så fortjener du ikke å bo med en mann som har bedratt deg flere ganger og ikke ønsker å ha sex med deg eller noen annen form for nærhet. Det er bare så feil på så mange plan.

Skrevet

Kjære deg. Uansett hvor stygg du måtte tro du er så fortjener du ikke å bo med en mann som har bedratt deg flere ganger og ikke ønsker å ha sex med deg eller noen annen form for nærhet. Det er bare så feil på så mange plan.

Han har da ikke bedratt meg noen gang? Hvor ser du at jeg skrev det?

Skrevet

Jeg er sikker på at samboeren din synes at du er kjempeflott! Alle har sin egen skjønnhet <3

Skrevet

Han har da ikke bedratt meg noen gang? Hvor ser du at jeg skrev det?

Beklager, jeg leste feil. Ser nå at HAN har blitt bedratt flere ganger, men uansett unner jeg deg ikke å leve i et forhold helt uten nærhet

Det blir som å bo i et kollektiv med kompisen sin. Men det er ditt valg og du finner utav det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...