Barn 4 :) Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 har brukt nan men bebyen min gulper litt oppijenn da? ho har ikkje vondt i magen eller virka utilpass...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Gulping er da ikke så uvanlig? Så lenge det er små mengder og babyen ikke virker utilpass eller har problemer med magen hadde jeg bare fortsatt med samme merke. Babyer reagerer så forskjellig på mme, så å si hvilken som er best er ikke mulig å si Anonym poster: b48fad08b0867d6145d9f6b44f022a95
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Prøvde nan, men den ble for hard for magen til guttungen. Var innom hipp sin økologiske, men der likte han ikke smaken. Nå bruker vi småfolk er kjempe fornøyd Anonym poster: c902789d5baa36b1926983d812964f33
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 ingen. smaker vondt, alle sammen. believe me, i know Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5
Barn 4 :) Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2013 nei eg veit jo at gulping ikkje er uvanlig er jo 3 ongen min.. men dei amma eg lenger.. so er litt ny på ditta her me mme men de kommer litt å litt gulp fra eine måltidet fra de andre.. og de gjore de ikkje når ho fikk pupp... so var de eg begynner å lure på om de er reaksjon på magen.. om eg ska prøve småfolk sin...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 ingen. smaker vondt, alle sammen. believe me, i know Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5 Så bra at det ikke er du som skal drikke den da??? Hva tenker du man ska gi babyen om man ikke kan amme? O`boy? Anonym poster: 1cb59faed00bb65828e5c6cdbabeefcb
Elina Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Vet ikke, du får prøve å smake på dem Men mange liker holle og hipp vet jeg
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Nan HA1 fra Apotek 1.Men så lenge hun ikke har mageproblemer holder det med valig NAN.Det er helt vanlig at babier gulper..da har hun litt luft i magen eller spiser litt for mye. Anonym poster: 0ca938963bcb8b20f42ae2e212357cca
GeeGee Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Vi byttet til Hipp pga. gulping og mageknip. Det funket bra for oss!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 Det er individuelt. Vi har best erfaring med Hipp. NAN gikk også unna, men gav mye illeluktende gulp. Colletts fikk barnet mageknip av. Anonym poster: f5ae799bdfb424eab7e89cc0ef40ee8d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #11 Skrevet 13. januar 2013 Vi byttet også til Hipp pga mye gupling og det hjalp betraktelig Anonym poster: ce9538eb90455e179e7dd924a48417da
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 ingen. smaker vondt, alle sammen. believe me, i know Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5 Så bra at det ikke er du som skal drikke den da??? Hva tenker du man ska gi babyen om man ikke kan amme? O`boy? Anonym poster: 1cb59faed00bb65828e5c6cdbabeefcb morsmelkbank vann sviskepure Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5
Tauriel Skrevet 13. januar 2013 #13 Skrevet 13. januar 2013 Her funket Holle best Du må nesten bare prøve ut hva ungen liker best og hva ungen tåler best
Barn 4 :) Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2013 ja no er pakken med nan snart tom så da kjøper eg småfolk sin neste gang så vifår prøve
BellaSuz Skrevet 14. januar 2013 #15 Skrevet 14. januar 2013 Jeg brukte HIPP forrige gang, og hadde ingen problemer med magen eller smaken med den. Litt søtere smak enn NAN, lignet mer på mm syntes jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2013 #16 Skrevet 14. januar 2013 HIPP! Anonym poster: 3998db868bbc5f57547d640d45d48e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå