Gå til innhold

kaslags mme er best? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukt nan men bebyen min gulper litt oppijenn da? ho har ikkje vondt i magen eller virka utilpass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gulping er da ikke så uvanlig?

Så lenge det er små mengder og babyen ikke virker utilpass eller har problemer med magen hadde jeg bare fortsatt med samme merke.

 

Babyer reagerer så forskjellig på mme, så å si hvilken som er best er ikke mulig å si

 

Anonym poster: b48fad08b0867d6145d9f6b44f022a95

Skrevet

Prøvde nan, men den ble for hard for magen til guttungen.

Var innom hipp sin økologiske, men der likte han ikke smaken.

Nå bruker vi småfolk er kjempe fornøyd :)

 

Anonym poster: c902789d5baa36b1926983d812964f33

Skrevet

ingen. smaker vondt, alle sammen. believe me, i know ;)

 

Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5

Skrevet

nei eg veit jo at gulping ikkje er uvanlig er jo 3 ongen min.. men dei amma eg lenger.. so er litt ny på ditta her me mme :) men de kommer litt å litt gulp fra eine måltidet fra de andre.. og de gjore de ikkje når ho fikk pupp... so var de eg begynner å lure på om de er reaksjon på magen.. om eg ska prøve småfolk sin...

Skrevet
ingen. smaker vondt, alle sammen. believe me, i know ;)Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5

 

 

Så bra at det ikke er du som skal drikke den da???

 

Hva tenker du man ska gi babyen om man ikke kan amme? O`boy?

 

 

Anonym poster: 1cb59faed00bb65828e5c6cdbabeefcb

Skrevet

Vet ikke, du får prøve å smake på dem :)

 

Men mange liker holle og hipp vet jeg :)

Skrevet

Nan HA1 fra Apotek 1.Men så lenge hun ikke har mageproblemer holder det med valig NAN.Det er helt vanlig at babier gulper..da har hun litt luft i magen eller spiser litt for mye.

 

Anonym poster: 0ca938963bcb8b20f42ae2e212357cca

Skrevet

Vi byttet til Hipp pga. gulping og mageknip. Det funket bra for oss!

Skrevet

Det er individuelt.

 

Vi har best erfaring med Hipp. NAN gikk også unna, men gav mye illeluktende gulp. Colletts fikk barnet mageknip av.

 

Anonym poster: f5ae799bdfb424eab7e89cc0ef40ee8d

Skrevet

Vi byttet også til Hipp pga mye gupling og det hjalp betraktelig :)

 

Anonym poster: ce9538eb90455e179e7dd924a48417da

Skrevet
ingen. smaker vondt, alle sammen. believe me, i know ;)Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5

 

 

Så bra at det ikke er du som skal drikke den da???

 

Hva tenker du man ska gi babyen om man ikke kan amme? O`boy?

 

 

Anonym poster: 1cb59faed00bb65828e5c6cdbabeefcb

 

morsmelkbank

vann

sviskepure

 

Anonym poster: c80034d3795b00974a869c538ea2f7a5

Skrevet

Her funket Holle best :)

 

Du må nesten bare prøve ut hva ungen liker best og hva ungen tåler best :)

Skrevet

ja no er pakken med nan snart tom så da kjøper eg småfolk sin neste gang så vifår prøve :)

Skrevet

Jeg brukte HIPP forrige gang, og hadde ingen problemer med magen eller smaken med den. Litt søtere smak enn NAN, lignet mer på mm syntes jeg.

Skrevet

HIPP!

 

Anonym poster: 3998db868bbc5f57547d640d45d48e68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...