Gå til innhold

Hvor vanlig er det med vaginal orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt en av ti, men etter her inne å dømme virker det mer utbredt enn det.

Jeg har aldri hatt det og aldri vært i nærheten engang. Men koser meg med klitten ;)

Anonym poster: 228073f674b08c57645e2fb6fb806693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i alle fall aldri hatt en, verken under samleie, ved bruk av dildo eller ved fingerbruk. Har gitt opp, tror ikke jeg har det punktet.

Anonym poster: 8409a44a9da5c1d31930e92d4aa3c5cd

Skrevet

Jeg har, G-punkt orgasme og spruter samtidig. Men kun med mannen min da, aldri fått det til selv, eller med tidligere partnere.

Han masserer fremre skjedevegg ganske kraftig med to fingre til det går for meg... Utrolig deilig!

Prøvd å finne en tutorial på nettet og la mannen bruke dere som prøvekanin? Det kan anbefales:-)

Anonym poster: f0c2c8a7dc6095aa5418851666d31401

Skrevet

Jeg har hatt en gang med partner og mange ganger med dildo.

Vanskelig å få til med partner i misjonærstillingen. Det skjedde da vi søndagspulte i sofaen beina mine rett opp foran han. Det var helt fantastisk.

Anonym poster: f74016bf3ecbac04a950b555f56cf1df

Skrevet

Jeg har, G-punkt orgasme og spruter samtidig. Men kun med mannen min da, aldri fått det til selv, eller med tidligere partnere.

Han masserer fremre skjedevegg ganske kraftig med to fingre til det går for meg... Utrolig deilig!

Prøvd å finne en tutorial på nettet og la mannen bruke dere som prøvekanin? Det kan anbefales:-)

Anonym poster: f0c2c8a7dc6095aa5418851666d31401

Dette har vi gjort også. Ei venninne sendte meg en link til en tutorial som jeg viste samboeren (var litt pirrende bare det, for det satt litt langt inne å ta opp slike ting). Etter det har vi prøvd noen ganger, og i går fikk vi det til for første gang. Kjente ikke så mye til orgasmen, men jeg spruta ;) Gleder meg til å øve mer!

Anonym poster: 6e20f81d26df9e663cbdeab5fe134a58

Skrevet

Jeg har det hver gang jeg har sex..

Anonym poster: 5c1babdec05ddb29e9ab84ff45fa9710

Skrevet

Hva er en Tutorial?

Skrevet

Ut fra en tidligere tråd her inne så har jeg forstått at det er flere definisjoner på vaginal orgasme ute og går.

Min definisjon var at det var en orgasme som startet kun med stimulering i vagina.

Noe jeg kun har opplevd to ganger i ett og samme samleie.

Men ut fra hva folk her inne fortalte så virker det som om jeg har vaginale orgasmer nesten hver gang. For selv om jeg trenger stimulering av klitoris for å få orgasme så starter orgasmen nesten alltid innvendig. Og i følge den tidligere tråden har jeg da vaginalorgasmer.

Og det er kanskje noe i det, for den gangen jeg fikk orgasme kun ved vaginal stimulering så var det ikke noe bedre enn de vanlige orgasmene mine.

Sprute har jeg gjort "bestandig", men har egentlig syntes det har vært mer plagsomt fordi det kan bli så veldig vått i senga.

Uansett - så lenge man har det godt og får nytelse av sex, så tror jeg ikke man skal tenke for mye om det er sånn eller sånn orgasme.

Min definisjon av orgasmer var i hvert fall helt annen enn de fleste her inne...

Anonym poster: 94dbc9afca5b2b41ba0ac479c6b44104

Skrevet

Hva er en Tutorial?

En "læringsvideo", eller instruksjonsvideo.

Skrevet

Ut fra en tidligere tråd her inne så har jeg forstått at det er flere definisjoner på vaginal orgasme ute og går.

Min definisjon var at det var en orgasme som startet kun med stimulering i vagina.

Men ut fra hva folk her inne fortalte så virker det som om jeg har vaginale orgasmer nesten hver gang. For selv om jeg trenger stimulering av klitoris for å få orgasme så starter orgasmen nesten alltid innvendig. Og i følge den tidligere tråden har jeg da vaginalorgasmer.

Og det er kanskje noe i det, for den gangen jeg fikk orgasme kun ved vaginal stimulering så var det ikke noe bedre enn de vanlige orgasmene mine.

Sprute har jeg gjort "bestandig", men har egentlig syntes det har vært mer plagsomt fordi det kan bli så veldig vått i senga.

Uansett - så lenge man har det godt og får nytelse av sex, så tror jeg ikke man skal tenke for mye om det er sånn eller sånn orgasme.

Min definisjon av orgasmer var i hvert fall helt annen enn de fleste her inne...

What? Min definisjon var den samme som din. Vaginalorgasme = orgasme fremkallet av vaginal stimulering.

Skrevet

What? Min definisjon var den samme som din. Vaginalorgasme = orgasme fremkallet av vaginal stimulering.

Kan selvfølgelig hende noen i dag vil komme med noe annet, men i den tråden jeg husker så var det flere som mente at en klitorisorgasme startet rundt klitoris og var mer "overfladisk", mens en vaginal orgasme startet mer innvendig i vagina og var dypere.

Virker på meg som om jeg har begge deler. Men etter at jeg faktisk opplevde den rene vaginale (med kun stimulering av vagina) så var jo ikke den noe særlig anderledes enn det jeg opplever til vanlig. Egentlig nesten mindre siden jeg ikke fikk klitorisen samtidig.

Så etter den tråden her inne konkluderte jeg med at så lenge jeg får en orgasme som er god så spiller det ingen rolle hvilket navn det settes på den ;)

Før jeg opplevde den rene vaginale orgasmen så følte jeg at det var noe jeg ikke hadde opplevd ift sex. Men for meg så var den i hvert fall bare en "vanlig" orgasme uten klit.stimulering. Så etter det og etter den tråden her inne så tenker jeg egentlig ikke mer over det. Følte meg heller litt snytt fordi jeg i så mange år har gått rundt og trodd at det var noe jeg ikke fikk til... ;)

Skrevet

Jeg får tre typer orgasmer, klit stimulering, vanlig vaginal og sprute orgasme. Sprute orgasme føles som en kombo av klit og pule orgasmene og er heftige saker ;)

Får bare til klit selv, men mannen fixer alle tre for meg, heldigvis!

Anal orgasmen som det har vært snakk om her inne får ikke jeg til...

Anonym poster: 52de327cbf41a65f89dd3fffce0c9a25

Skrevet

Har aldri fått vaginal orgasme.

Anonym poster: f0e0061d908e584418b91a5bbe16953c

Skrevet

Jeg får vaginal org 1-2 ganger hver gang vi har sex. Kjempedeilig og mye bedre enn f.eks. klitt org som kommer når han slikker..

Anonym poster: d77069c029695e67a465eed4dbb21ef8

Skrevet

Har aldri fått vaginal orgasme...

Anonym poster: 2672bcec480b8a9edad4d1f8a5dee609

Skrevet

Aldri fått vaginal jeg heller...

Anonym poster: 4f2962fcb3626f0264bddc27380e3fae

Skrevet

Aldri fått vaginal jeg heller

Anonym poster: b9c3859578bcfbecfe43c6e5a32066c6

Skrevet

Får vaginal orgasme mye lettere etter å ha født 2 barn:) Vet ikke helt om det er fysisk eller andre grunner. Tror kanskje jeg er mer avslappet rundt kropp og sex etter at jeg fikk barn, og at det gjør det lettere å få orgasme?!

Anonym poster: 8dfa78b24fff038fa4784d80854126c2

Skrevet

Fikk det første gang da jeg var 35, så de av dere som er yngre kan jo også kanskje oppleve det senere i livet.

Anonym poster: c494f41e139c1705be763e8e124a4a15

Skrevet

Jeg har aldri opplevd vaginal orgasme, bare orgasme ved stimulering av klitten. Men den orgasmen kjenner jeg jo i "hele kroppen" da og er utrolig deilig. Hvis vaginal orgasme ikke føles mer enn det så er det da ikke noe å stresse for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...