Gå til innhold

Ang. sitering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig å gjengi hele hi når du svarer? Er det nødvendig å sitere ørten innlegg for å svare på en ting? Blir litt oppgitt noen ganger, spes der en hel ramse blir gjengitt, for så å svare "helt enig". Kan dere ikke bare henvise til svar nr 3 feks.

Anonym poster: 029ebea67a846639cb91060688df69c9

Videoannonse
Annonse
Gjest MaJo0812
Skrevet

Enig, blir såå mye scrolling noenganger..

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere kan se hvilket nummer dere har fått? Det er jo ikke så vanskelig å telle selv når det ikke er mange svar. Men når det er 135 svar kan en fort komme ut av tellinga. Jeg bruker alltid mobil har det noe med det å si?

Anonym poster: cccc81293df03fec5ceb37a8c383a8fd

Gjest Morn du
Skrevet

På mobilversjon på tlf ser du ikke nr nei. Men der er det vel og vanskelig å sitere?

Skrevet

På mobilversjon på tlf ser du ikke nr nei. Men der er det vel og vanskelig å sitere?

Neida, sitat på mobil er ikke noe problem:-)

Anonym poster: 4f9d7849fec75324880b01a94b7e6bb6

Gjest MaJo0812
Skrevet

Har jo ikke noe med anonym koden og gjøre? Når man siterer så kopierer man med teksten man svarer på, det er det HI mener er irriterende, masse tekst nedover som står om igjen og om igjen.

Skrevet

Jeg er en skikkelig synder på det punktet :P Det har nemlig skjedd meg så mange ganger nå at jeg prøver å forkorte, men så mangler det et eller annet tegn (altså at jeg fjerner for mye), og da går det ikke an å poste. Så da gir jeg opp i stedet for å lære meg det ordentlig.

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Jeg tar det til meg - og skal tenke over det neste gang jeg skal sitere... ;)

Skrevet
Har jo ikke noe med anonym koden og gjøre? Når man siterer så kopierer man med teksten man svarer på, det er det HI mener er irriterende, masse tekst nedover som står om igjen og om igjen.

Det var ikke det som ble ment.. Nå er jeg f.eks #9

Anonym poster: fe7e4539b07c18683453fb257f996dd5

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg er en skikkelig synder på det punktet :P Det har nemlig skjedd meg så mange ganger nå at jeg prøver å forkorte, men så mangler det et eller annet tegn (altså at jeg fjerner for mye), og da går det ikke an å poste. Så da gir jeg opp i stedet for å lære meg det ordentlig.

Samme her, skikkelig irriterende. Det er vanskelig å holde oversikten med mobil. Men helt enig i at det er dumt!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)
Samme her, skikkelig irriterende. Det er vanskelig å holde oversikten med mobil. Men helt enig i at det er dumt!
Det samme skjer meg. Uansett hva jeg gjør, så blir det feil både på pc og mobil. Det irriterer meg at jeg er med på å bidra til eviglange siteringer!

Nå prøvde jeg å fjerne første sitering, men nicket står jo igjen :(

Jeg kjenner at det rykker i tålmodigheten allerede, derfor gir jeg fort opp og siterer som en gal...

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det samme skjer meg. Uansett hva jeg gjør, så blir det feil både på pc og mobil.

Det irriterer meg at jeg er med på å bidra til eviglange siteringer!

Du må la det første og det siste "quote-greiene" stå. :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

JUHUUUUUUUUUU!!!!!! I DID IT!!!!!!!!!!!!!!

Flinke meg :)

Og flinke LillaGorilla :) :) :)

Skrevet

JUHUUUUUUUUUU!!!!!! I DID IT!!!!!!!!!!!!!!

Flinke meg :)

Og flinke LillaGorilla :) :) :)

Jupp, vi er ganske fantastiske! ;)

Gjest MaJo0812
Skrevet

Det var ikke det som ble ment.. Nå er jeg f.eks #9

Aha.. ;) skjønner nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...