Gå til innhold

Teste på nytt?Spottet bare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første mens dag 4 des. sex natt til 27 des. Etter mine beregninger så skulle mensen starte ca 1 uke etter sex. Det startet med litt spotting 6 januar og den 7 satt jeg inn p.ring (første siden august, er ikke i forhold å brukte det da kun til å utsette mens pga en ferie). Jeg spottet i litt under en uke og hadde litt vanlig blod men det var innimellom spotting. Trengte ikke mer enn truseinnlegg pr dag. Tok en test på torsdag som var negativ (cb digital, ikke uker).

Jeg har bestandig fått pos. test på forventet mens eller før.

Det jeg lurer på nå er:

KAN det hende at mensen ble "avbrutt" pga jeg satte inn p,ringen før den kom igang. Jeg trodde jo den kom den dagen jeg satte den inn men det var bare litt blod å mest spotting. Er det mulig?

Kommer til å bestille en test for å være sikker for jeg kan ikke bære fram ett barn nå. *ja jeg vet at jeg da ikke skulle hatt sex, men det er komplisert med dette at jeg ikke kan få flere barn, pga helsen* Å det kan skje de beste at det går litt fort fram når man feks ikke har hatt sex på flere år :(

Anonym poster: 5965243bd257c571fc129cfd3ef5b114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja all forskyving av p- ring etc kan føre til forandringer av når mensen kommer.

Skrevet

Ja all forskyving av p- ring etc kan føre til forandringer av når mensen kommer.

Jeg gikk ikke på p-ring mellom august og januar da :) Så sånn sett så er det bare at jeg kanskje har tatt den inn før den skikkelige mensen kom.. Men syns også at mensen skulle ha kommet før, men det er jo ikke snakk om mange dager + at jeg har vært en del syk før jul og i julen å gått på sterke smertestillende så kanskje det har klusjet til med når mensen skulle komme.

Skrevet

dytt

Skrevet

opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...