Gå til innhold

Jippi, vi har kjøpt hus :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite gledesutbrudd fra meg :) Siden jeg flyttet sammen med mannen min for 6,5 år siden har vi flyttet 5 ganger. Vi har også byttet bostedskommune 3 ganger. Nå er vi tilbake på mitt hjemsted (hans er uaktielt for oss begge) og vi har endelig kjøpt oss vårt eget. Det føles så utrolig deilig at nå skal vi faktisk flytte for siste gang, hvertfall på mange år. Huset ligger i området jeg er fra, et steinkast fra barnehagen barnet vårt går i, kort vei til skole og gåavstand til butikken.

Vi flytter ikke før i april og jeg holder nesten ikke ut ventetiden :P Sitter og titter på prospektet og ransaker finn.no etter kupp til det nye huset. Har begynt å virkelig leve på budsjett også, betaler mindre i husleie enn lånet vil komme på, så vi sparer mellomlegget så vi har litt ekstra å rutte med i flytteprosessen (pluss til baby nr. 2 som kommer til sommeren).

Jeg er den som er fæl til å småhandle etter det jeg har lyst på der og da, men har nå begynt med ukemenyer og handle inn ALT vi trenger en gang i uka så vi ikke skal måtte bare stikke innom butikken mer. Har også satt opp et skikkelig budsjett der vi fører inn alt av inntekter og utgifter.

Gleder meg så veldig til å flytte til det koselige huset vårt og føler en stor tilfredshet med å ha tatt grep om økonomien. Et gledesutbrudd fra meg som har startet året på en super måte :)

Anonym poster: aa01232d1e68a9ac1b0ecd0c0b7eac78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ser nå at tråden ble postet flere ganger, det var ikke meningen. Fikk bare feilmelding tidligere

Anonym poster: aa01232d1e68a9ac1b0ecd0c0b7eac78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...