Gå til innhold

Vi har kjøpt oss hus! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite gledesutbrudd fra meg :) Siden jeg flyttet sammen med mannen min for 6,5 år siden har vi flyttet 5 ganger. Vi har også buttet bostedskommune 3 ganger. Nå er vi tilbake på mitt hjemsted (hans er uaktielt for oss begge) og vi har endelig kjøpt oss vårt eget. Det føles så utrolig deilig at nå skal vi faktisk flytte for siste gang, hvertfall på mange år. Huset ligger i området jeg er fra, et steinkast fra barnehagen barnet vårt går i, kort vei til skole og gåavstand til butikken.

Vi flytter ikke før i april og jeg holder nesten ikke ut ventetiden :P Sitter og titter på prospektet og ransaker finn.no etter kupp til det nye huset. Har begynt å virkelig leve på budsjett også, betaler mindre i husleie enn lånet vil komme på, så vi sparer mellomlegget så vi har litt ekstra å rutte med i flytteprosessen (pluss til baby nr. 2 som kommer til sommeren).

Jeg er den som er fæl til å småhandle etter det jeg har lyst på der og da, men har nå begynt med ukemenyer og handle inn ALT vi trenger en gang i uka så vi ikke skal måtte bare stikke innom butikken mer. Har også satt opp et skikkelig budsjett der vi fører inn alt av inntekter og utgifter.

Gleder meg så veldig til å flytte til det koselige huset vårt og føler en stor tilfredshet med å ha tatt grep om økonomien. Et gledesutbrudd fra meg som har startet året på en super måte :)

Anonym poster: 8fcd314295a8846bbbb25a231adb4334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite gledesutbrudd fra meg :) Siden jeg flyttet sammen med mannen min for 6,5 år siden har vi flyttet 5 ganger. Vi har også buttet bostedskommune 3 ganger. Nå er vi tilbake på mitt hjemsted (hans er uaktielt for oss begge) og vi har endelig kjøpt oss vårt eget. Det føles så utrolig deilig at nå skal vi faktisk flytte for siste gang, hvertfall på mange år. Huset ligger i området jeg er fra, et steinkast fra barnehagen barnet vårt går i, kort vei til skole og gåavstand til butikken.

Vi flytter ikke før i april og jeg holder nesten ikke ut ventetiden :P Sitter og titter på prospektet og ransaker finn.no etter kupp til det nye huset. Har begynt å virkelig leve på budsjett også, betaler mindre i husleie enn lånet vil komme på, så vi sparer mellomlegget så vi har litt ekstra å rutte med i flytteprosessen (pluss til baby nr. 2 som kommer til sommeren).

Jeg er den som er fæl til å småhandle etter det jeg har lyst på der og da, men har nå begynt med ukemenyer og handle inn ALT vi trenger en gang i uka så vi ikke skal måtte bare stikke innom butikken mer. Har også satt opp et skikkelig budsjett der vi fører inn alt av inntekter og utgifter.

Gleder meg så veldig til å flytte til det koselige huset vårt og føler en stor tilfredshet med å ha tatt grep om økonomien. Et gledesutbrudd fra meg som har startet året på en super måte :)

Gratulerer:))

Anonym poster: 35f200feb047690fe240d68344297955

Skrevet

Gratulerer så mye :D Herlig med eget hus!

Skrevet

Husker den følelsen:) Gratulerer så mye! Må nyte prosessen med å skape deres særegne hjem :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye. Husker selv da vi kjøpte vårt hus. Er en helt spesiell følelse :)

Skrevet

Gratulerer :) Gikk det greit å få jobb også?

Anonym poster: ab68572654cbd777e55da06a854a543d

Skrevet

Gratulerer :) Gikk det greit å få jobb også?

Anonym poster: ab68572654cbd777e55da06a854a543d

Vi har bodd her på hjemstedet mitt i over ett år nå, jeg søkte ny jobb mens jeg var i permisjon. Er sykepleier, så var uansett rimelig trygg på at jeg kom til å få meg jobb, fikk 100% fast stilling med en gang :) Mannen har reisejobb, det vil si han reiser rundt i distriktet, på oppdrag, så om han reiser herfra eller fra der vi bodde før (er bare 5-6 mil mellom stedene) har ingenting å si.

Takk alle sammen :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...