Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 snart inne i pp10. Jeg er så lei meg nå. Fordi jeg så inderlig ønsker meg barn, men ikke får det til.... På torsdag fikk jeg veldig el slim, testet da positivt med el test. hadde sex da på torsdag og på fredag morgen. det er alt av aksjer vi har fått lagt inn av forskjellige grunner.. Og det er det jeg er så lei meg for.... at vi må inn i ny pp- igjen. Det jeg trenger noen trøstende ord om, er "kan det være en bittebitteliten sjangs for at vi KAN ha truffet denne mnd, KAN det være en sjangs for graviditet til tross for lite sex"?.... Eggløsningstesten var positiv frem til i går kveld. Hilsen fortvilet jente Anonym poster: 9d70d8ccfc58bbd540655889eecaa661
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Jeg hadde sex kun én gang i pp og det var på eggløsningsdagen. Har en datter på 1,5, som er resultatet av det så det er fullt mulig! Anonym poster: 3a20e5d3debde735de663712fb9f627f
mamma_til_gutt Skrevet 13. januar 2013 #3 Skrevet 13. januar 2013 Jeg hadde kun sex en gang i den pp det klaffet, så tørk tårene og hold motet oppe! Det trengs bare en eneste liten celle til rett tid
Bare blåbær Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 Det er håp frem til tante rød kommer. Håper det klaffer for dere denne mnd. Et triks er å slappe av og ikke tenke på det, men vet det er umulig. Var slik det klaffet for oss gang nr 2. Så prøv å fylle dagene med noe hele tiden, slik at dere får tenkene på noe annet!!! Lykke til:) jeg krysser fingrene for deg:)
pip pip Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Vi hadde sex med kondom 1 gang ved eggløsning og ble gravid. Nå er det vel egentlig ikke det du har lyst til å høre, hvor lett andre har for å bli gravid. Men det er håp for deg fortsatt:) Det holder med sex en gang, så skal vi alle krysse fingrene for deg at pp nr 10 var den som gjaldt)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Tusen takk til dere som har svart:o) Jeg trodde aldri jeg skulle bli en slik prøver. Jeg hadde planer om å "ta det som det kommer". Etter 2 pp har det bare bygget seg opp fra mnd til mnd, å skuffelsen og fortvilelsen blir bare større og større.. Jeg håper dette holder, men det har liksom ikke gjort det før. derfor jeg er så pesimistisk. heh. Veldig glad for at jeg har dere her inne som kan gi trøstende ord. Holder skuffelsen skjult for mannen, vil liksom ikke opprøre han og stresse han med dette. I tillegg ønsker jeg å holde dette hemmelig for alle de rundt, at vi prøver. For jeg orker ikke spm fra de rundt om "jeg har blitt gravid hver mnd".. Jeg kjenner med deppa nå.. livredd for at "tenk om det aldri blir ¨vår tur"...samtidig prøver jeg å holde motet oppe å tenke som dere sier, det skal bare en rundt med sex til. så jeg håper dette er vår mnd HI Anonym poster: 9d70d8ccfc58bbd540655889eecaa661
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Det er absolutt håp enda! Og de aller fleste blir gravid i løpet av det første året. Dersom det skulle være slik at det ikke klaffer for deg denne gangen heller, så vil jeg i hvertfall anbefale deg å ta kontakt med legen din hvis du evt runder 12 pp. Da har du mulighet for å få bistand i forhold til f.eks. preparater eller starte utredning. Jeg skriver dette fordi jeg selv ventet og ventet med å starte utredning. Med unntak av pergo. Gruet meg og ville ikke igjennom undersøkelsene. Så vi ventet i nesten 2,5 år. Når jeg først tok kontakt og fikk tatt undersøkelsene så var det ikke noe å grue seg for i det hele tatt og spiren satt samme pp som jeg tok en av undersøkelsene (som ikke er uvanlig). Nå er spiren 5 år neste uke :-) Jeg kunne spart meg og mannen min MYE om jeg hadde fått hjelp tidligere. Det er kanskje ikke det du ville høre. Det kan fortsatt klaffe for deg både denne gang og neste. Men dersom det ikke gjør det, så vær så snill og ikke vent med å få hjelp. Det er fryktelig tøft å gå i gjennom pp etter pp når man har holdt på en stund. Lykke til og husk det ordner seg for de aller fleste! Mange varme tanker fra ei som har vært i samme situasjon og husker fryktelig godt hvordan det var! Anonym poster: ea7573bd460d2fb6e148e65d7269d7a9
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Det er absolutt håp enda! Og de aller fleste blir gravid i løpet av det første året. Dersom det skulle være slik at det ikke klaffer for deg denne gangen heller, så vil jeg i hvertfall anbefale deg å ta kontakt med legen din hvis du evt runder 12 pp. Da har du mulighet for å få bistand i forhold til f.eks. preparater eller starte utredning. Jeg skriver dette fordi jeg selv ventet og ventet med å starte utredning. Med unntak av pergo. Gruet meg og ville ikke igjennom undersøkelsene. Så vi ventet i nesten 2,5 år. Når jeg først tok kontakt og fikk tatt undersøkelsene så var det ikke noe å grue seg for i det hele tatt og spiren satt samme pp som jeg tok en av undersøkelsene (som ikke er uvanlig). Nå er spiren 5 år neste uke :-) Jeg kunne spart meg og mannen min MYE om jeg hadde fått hjelp tidligere. Det er kanskje ikke det du ville høre. Det kan fortsatt klaffe for deg både denne gang og neste. Men dersom det ikke gjør det, så vær så snill og ikke vent med å få hjelp. Det er fryktelig tøft å gå i gjennom pp etter pp når man har holdt på en stund. Lykke til og husk det ordner seg for de aller fleste! Mange varme tanker fra ei som har vært i samme situasjon og husker fryktelig godt hvordan det var! Anonym poster: ea7573bd460d2fb6e148e65d7269d7a9 Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive dette til meg:) Jeg har tenkt til å sende min samboer til legen neste gang jeg får mens. Min mann er nemlig operert i testikklene i barneårende. Jeg er livredd for å få beskjed om at vi ikka kan få barn. Men, det vil jeg jo få svar på før eller siden. Så hvis alt er ok vil jeg kanskje slappe av mer, jeg vet ikke. Jeg har bestemt meg for å bestille time til privat gynekolog når det har gått 1år. så jeg håper jeg holder det jeg har lovet meg selv:o) I dag har vært en tung dag. Jeg er irritert på mannen, sur, redd (noe jeg viser med å være sur).. Jeg vil liksom ikke bekymre han heller, for han er jo redd det er noe galt med sine svømmere.. så jeg prøver å ikke si noe.. håper denne angsten går over snart. jeg har hatt angst spesielt i dag, for at det ikke skal klaffe for oss.. jeg er altfor mye inne på "barnesider" også merker jeg.. Jeg gikk forbi en barnebutikk på senteret i går, kjente jeg ble utrolig lei meg... jeg håper det blir en bedre dag i morgen... jeg vet innert inne at vi sammenlignet med andre ikke har prøvd lenge. samtidig vet jeg også at sammenlignet med andre har vi prøvd lenge.. Jeg håper du har rett:o) utrolig flott å høre at det ordnet sge for deg til slutt:) Og gratulerer med det kommende bursdagsbarnet, håper dere får en flott dag:) hi Anonym poster: 9d70d8ccfc58bbd540655889eecaa661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå