Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #1 Skrevet 13. januar 2013 Her feirer vi mars, mai og to i september. Anonym poster: 6afea425381a5e0c8423d2869aa5dd35
Gjest Kira Skrevet 13. januar 2013 #2 Skrevet 13. januar 2013 Januar, februar, mai, juni og september
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #4 Skrevet 13. januar 2013 januar, juni, juli og august :-) Anonym poster: c879dc228575f04aeb9dd659b637ba4c
You can call me Dårris Skrevet 13. januar 2013 #5 Skrevet 13. januar 2013 Vi får det travelt i august etterhvert med tre stk. Og så har vi en i januar.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #6 Skrevet 13. januar 2013 Juni og september Anonym poster: dfefde3b7932fa29e6df2f837024987b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #7 Skrevet 13. januar 2013 Mars, april mai, og så kommer juni om alt går etter planen. 1 i måneden med andre ord. Mulig vi slår sammen noe etterhvert. Anonym poster: 09c6905ead10b4ccb707c6cc35482f8c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #8 Skrevet 13. januar 2013 Januar Mars August * 2 Desember Anonym poster: a94ee0d1fafb26c4f60f90dbfd50317d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #9 Skrevet 13. januar 2013 Juni, juli, juli, august,- og november:-) Anonym poster: 156c4fbf9461110996b0f3362af72e60
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #10 Skrevet 13. januar 2013 April, juli, oktober og november Anonym poster: 9f25272b64123c0ec34fc90e13ccb855
klg,2 boys now:) Skrevet 13. januar 2013 #12 Skrevet 13. januar 2013 Vi har 5 av nærmeste familie i november.ellers er det litt spredt
BareMas Skrevet 13. januar 2013 #14 Skrevet 13. januar 2013 Den familien jeg bor under samme tak med, februar,juli og september. U storfamilien derimot(vi er svært sammensveiset) så er det vel alle mnd i året bortsett fra mars, så mye kake da. I tillegg 'feirer' vi mors- og farsdag og 17.mai på samme viset.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #15 Skrevet 13. januar 2013 Januar, februar, to i mai, juni og juli. Anonym poster: 8e6f66a1199262213397d3ebc888216d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #16 Skrevet 13. januar 2013 februar, april, oktober, november Anonym poster: 1c08a047e7c705db9082497353edbe3c
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2013 #17 Skrevet 13. januar 2013 mini har i mars, så vi feirer kun da. feirer ikke min. Anonym poster: 67292f977b2d7e31cb4626948e8ad320
Fomle84 Skrevet 13. januar 2013 #20 Skrevet 13. januar 2013 Mai, 2*oktober, desember og så ventes lille i april : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå